“Verzorg, origineel en zeeeeer lekker”
Beoordeling van Restaurant Decan

Restaurant Decan
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Berchem
Prijsklasse: € 22 - € 73
Beschrijving: Met restaurant decan kiest chef Jan voor pure producten en natuurlijke smaken. Hij laat zich inspireren door de Frans-Belgische tradities, met een verrassende, eigentijdse invulling. Zijn passie voor zowel koken als muziek geeft de creativiteit die je proeft in elk bord. Heerlijk dineren, een hele avond genieten, daar gaat het om.
8 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie nieuwe locatie in Berchem
Heel heel goed gegeten met een assortiment van fruitsap ipv wijnen. Zeer origineel en fijn voor de mensen die geen alcohol drinken.
Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: december 2022

6 oktober 2022 beoordeeld

Ongelooflijk vriendelijk onthaal in een warme, huiselijke sfeer, aangename muziek en mooi kader en vooral ook absoluut voortreffelijk en verfijnd eten van hapjes vooraf tot hapjes met de koffie, kortom een echte aanrader, we komen zeer zeker terug, hartelijk dank voor zalige avond

Datum van bezoek: oktober 2022
20 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijke bediening! Zeker een adres om terug naar te komen, bedankt jan en evelien, tot snel maar weer

Datum van bezoek: september 2022
26 juli 2022 beoordeeld

Na een eerder bezoek op de vorige locatie in Westerlo, was dit ons eerste bezoek in het nieuwe pand in Berchem. We zijn zeer vriendelijk ontvangen, en bij een lekker glaasje champagne kozen we voor de 5 gangen menu, met bijpassende wijnen. Het waren stuk voor stuk lekkere gerechten, mooi gepresenteerd, en met prima wijnen. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2022
30 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Net na aankomst werd er ons champagne als aperitief voorgesteld, voordat het menu werd gegeven.
Op het menu stond duideluik een 5 gangenmenu voor 67 euro. Maar dan bleek dat het tussengerecht met coquilles toch niet was inbegrepen. Hier moest 23 euro extra voor worden betaald.
Uiteindelijk ging het dan om een bordje met 2 coquilles en wat garnituur.
Dit is pure misleiding.

De kwaliteit van het eten was voldoende. Vlees en vis waren zeker goed vers en de amuses, het hoofdgerecht en het dessert waren lekker.

Datum van bezoek: november 2021
Evelien V, Eigenaar van Restaurant Decan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2021

Beste EddyH466,
Bedankt voor jouw feedback.
Het 4-gangenmenu is 69 euro met een supplement voor de coquilles. Onze chef stelt dit persoonlijk aan tafel voor.
Fijn dat u genoten heeft.
Met vriendelijke groeten
Restaurant decan

In Restaurant Decan geweest? Deel je ervaringen!