“Zeer lekker gegeten in een aangenaam kader”
Beoordeling van Restaurant Decan

Restaurant Decan
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Berchem
Prijsklasse: € 22 - € 73
Beschrijving: Met restaurant decan kiest chef Jan voor pure producten en natuurlijke smaken. Hij laat zich inspireren door de Frans-Belgische tradities, met een verrassende, eigentijdse invulling. Zijn passie voor zowel koken als muziek geeft de creativiteit die je proeft in elk bord. Heerlijk dineren, een hele avond genieten, daar gaat het om.
26 juli 2022 beoordeeld

Na een eerder bezoek op de vorige locatie in Westerlo, was dit ons eerste bezoek in het nieuwe pand in Berchem. We zijn zeer vriendelijk ontvangen, en bij een lekker glaasje champagne kozen we voor de 5 gangen menu, met bijpassende wijnen. Het waren stuk voor stuk lekkere gerechten, mooi gepresenteerd, en met prima wijnen. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2022

30 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Net na aankomst werd er ons champagne als aperitief voorgesteld, voordat het menu werd gegeven.
Op het menu stond duideluik een 5 gangenmenu voor 67 euro. Maar dan bleek dat het tussengerecht met coquilles toch niet was inbegrepen. Hier moest 23 euro extra voor worden betaald.
Uiteindelijk ging het dan om een bordje met 2 coquilles en wat garnituur.
Dit is pure misleiding.

De kwaliteit van het eten was voldoende. Vlees en vis waren zeker goed vers en de amuses, het hoofdgerecht en het dessert waren lekker.

Datum van bezoek: november 2021
Evelien V, Eigenaar van Restaurant Decan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2021

Beste EddyH466,
Bedankt voor jouw feedback.
Het 4-gangenmenu is 69 euro met een supplement voor de coquilles. Onze chef stelt dit persoonlijk aan tafel voor.
Fijn dat u genoten heeft.
Met vriendelijke groeten
Restaurant decan

3 november 2021 beoordeeld

We hadden een hele fijne middag bij Restaurant Decan. Authenticiteit van begin tot het einde, met passie op het bord en zeer vriendelijke bediening. Een pareltje!
Vorig jaar waren we er in net voor alle restaurants weer dicht moesten, dit jaar terug geweest en er was duidelijk progressie meer verfijning en zorg aanwezig, zowel in de keuken als de zaal. Benieuwd wat de nieuwe locatie in Berchem binnenkort zal toevoegen aan het palet!

Datum van bezoek: september 2021
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Ik volg een strikt dieet voor mijn gezondheid. Na een seintje vooraf, werd het menu volledig aangemast, Echt een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2021
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige avond. Super lekker gegeten. De Madeira bij het kaasplankje was de perfecte aflsuiter van een culinaire avond. Aanrader!!!

Datum van bezoek: september 2021

In Restaurant Decan geweest? Deel je ervaringen!