“Aanrader!”
Beoordeling van Restaurant Decan

Restaurant Decan
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Berchem
Prijsklasse: € 22 - € 72
Beschrijving: Met restaurant decan kiest chef Jan voor pure producten en natuurlijke smaken. Hij laat zich inspireren door de Frans-Belgische tradities, met een verrassende, eigentijdse invulling. Zijn passie voor zowel koken als muziek geeft de creativiteit die je proeft in elk bord. Heerlijk dineren, een hele avond genieten, daar gaat het om.
3 november 2021 beoordeeld

We hadden een hele fijne middag bij Restaurant Decan. Authenticiteit van begin tot het einde, met passie op het bord en zeer vriendelijke bediening. Een pareltje!
Vorig jaar waren we er in net voor alle restaurants weer dicht moesten, dit jaar terug geweest en er was duidelijk progressie meer verfijning en zorg aanwezig, zowel in de keuken als de zaal. Benieuwd wat de nieuwe locatie in Berchem binnenkort zal toevoegen aan het palet!

9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Ik volg een strikt dieet voor mijn gezondheid. Na een seintje vooraf, werd het menu volledig aangemast, Echt een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2021
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige avond. Super lekker gegeten. De Madeira bij het kaasplankje was de perfecte aflsuiter van een culinaire avond. Aanrader!!!

30 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit nieuwe restaurant in het pand waar eerder Colette gehuisvest was bood niet echt een culinair avontuur. Eerder brave combinaties met weinig uitgesproken smaken die zeker niet blijven hangen. Ook de wine pairing kon me niet bijzonder bekoren.

13 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst . Erg genoten van de champagne en aangepaste wijnen. Wij gingen voor het Decan menu, waarvan alle gerechtjes verrukkelijk waren.

Datum van bezoek: september 2021

In Restaurant Decan geweest? Deel je ervaringen!