“Gezellige en rustige zomerbar”
Beoordeling van Heirbaan 66

Heirbaan 66
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Gotem
21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De zomerbar ligt op een er rustige locatie en was met zijn springkasteel ideaal voor de kinderen. Het aanbod aan onder andere bieren is mooi, en er zijn ook een paar kleine snacks en ijsjes te verkrijgen. Alleen de bediening aan de zomerbar kon beter. Die was erg langzaam en één persoon was echt onvriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2020

20 juli 2020 beoordeeld

Terrasje gedaan op het binnenplein van de oude vierkantshoeve. Gezellig en sfeervol. Ook een wijnhoek en loungebar aanwezig. Het pand ligt recht tegenover de 12-eeuwse kapel en op wandelafstand van het zwevend kapelletje van Helhoven.

Datum van bezoek: juli 2020
28 augustus 2019 beoordeeld

Lekkere appeltaart, het stuk dat we kregen was ook bijzonder groot. Cuvee Clarisse een aanrader en mooi verzorgd geserveerd, kaasje erbij, top!

Datum van bezoek: augustus 2019
19 april 2019 beoordeeld

Heerlijke locatie. Gevarieerde kaart. Vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader. Leuke naam ook.

Datum van bezoek: april 2019
26 augustus 2018 beoordeeld

We waren hier tijdens het bloesemseizoen al gepasseerd maar toen was het zo enorm druk dat we zelfs geen plaats hadden om de auto te parkeren. Maar besloten om later eens terug te komen en daar hebben we zeker geen spijt van. Na een wandeling in de buurt en een bezoek aan de kapel zijn we met de honden op het terras gaan zitten om even uit te blazen. Heel vriendelijke bediening en mooie keuze in bieren. Wij komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn. Dikke aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018

In Heirbaan 66 geweest? Deel je ervaringen!