Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Verjaardagsfeestje tienermeisjea

Heel warme ontvangst en goede begeleiding voor een leuke namiddag spelen. Er is ruim voldoende tijd ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
jeroeng392
Zemst, België
via mobiele applicatie
Lasershooting en paintball zijn top

We waren er met een groep van 40 kinderen tussen 12 en -6 jaar. Zeer goede begeleiding en uitleg ... meer lezen

Beoordeeld op 8 juli 2020
558gertv
Boortmeerbeek, België
via mobiele applicatie
Lees alle 57 beoordelingen

Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

De kinderen hebben echt genoten! Enkelen waren een beetje bang van de geweren bij aanvang. Na het eerste spel zag ik enkel nog lachende en gelukkige kinderen. De begeleiders legden de regels en het spel heel goed en duidelijk uit. Leuk dat jullie zelf de groepen samenstellen om 2 ongeveer gelijke teams te hebben. De kinderen en juffen vonden dit een super activiteit als afsluiter van het schooljaar. We willen zeker nog terugkomen!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 26 juni 2020

Top locatie met geweldige mensen die de zaak runnen. We werden goed ontvangen en hebben ons zeer goed geamuseerd. Prijzen vallen ook zeer goed mee en zijn zeker marktconform.
Wij komen terug!

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

Onze zoon en zijn negen vriendjes en vriendinnetjes hebben hier een heel leuk verjaardagsfeestje beleefd. Het contact leggen met de organisatie ging heel vlot en professioneel. Het laser shooten zelf was echt goed georganiseerd. Leuke spelvormen, goede, accurate wapens en een mooi en uitdagend speelterrein.
De kinderen hebben zich 3 uur lang super geamuseerd (en wij ook) en wilden nog wel verder spelen.
Een heel fijn verjaardagsfeestje!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 6 februari 2020

Het was een supertof, keicool verjaardagsfeestje! Zo omschreven de kids (10-11 jr) het feestje! Goede begeleiding en een tof parcours! Een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Super activiteit voor een verjaardagsfeest! Goed materiaal, supervriendelijk team en in de natuur. Een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2020