“Duur en lang wachten!”

TAPAS by Adai
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Opdorp
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk 2,5/5!
Tapasmenu was goed, de aanbeveling dan toch. De aparte te bestellen zijn (nogal) duur! De desserts zijn héél duur!
Lekkere starters die je vooraf al kan eten, die apart staan op de beginnende tafel voor bij het aperitief. De tapas zijn lekker, maar de wachttijd laat meer dan te wensen over. De helft van het personeel heeft geen kennis van het eten en / of standaard tafelordening. Eerste tapas van het menu kwamen snel, resterende helft zat zeer veel tijd tussen en voor laatste tapas, kregen we nog nieuw bordje (wat eigenlijk al in het midden moest gebeuren)... Daarnaast legde de ober het bestek omgekeerd. Vork rechts en mes links. Dat weten onze kinderen beter! Op het einde werden de dessertkaarten ons een beetje in de handen gedwongen en na betaling zei, buiten het meisje dat afgerekend had, de rest van het voorbij passerende personeel helemaal niets... Ook bedankt... NOT!

Kortweg, duur restaurant en lang wachten! Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020
461mariov, Eigenaar van TAPAS by Adai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hechten hier veel belang aan en het betreurt ons dat u niet tevreden was over het restaurant bezoek. Wij doen ons uiterste best om onze gasten een aangenaam en tevreden bezoek te bezorgen, helaas lukt dat nu eenmaal niet altijd want een perfecte wereld bestaat nu eenmaal niet en hier zijn verschillende factoren de oorzaak van.
Op vrijdag en zaterdag met een bomvolle zaak kunnen de wachttijden oplopen wat in principe niet ongewoon is en we doen hier alles aan om dit te beperken. Waarvoor onze excuses.
Wij werken steeds met dagverse producten en alles wordt door ons bereid waar veel passie em tijd in kruipt. Ook onze desserts zijn vers en zijn huis bereidt . Helaas is geschikt personeel vinden bijzonder moeilijk en in ons land ook bijzonder duur wat zicht vertaald in de prijs. Prijs-kwaliteit is volgens ons toch naar waarde en bewijst zich in het resultaat van dertien succesvolle jaren.
Nogmaals onze excuses dat u niet tevreden was en jammer dat u niet reageerde ter plaatse en rechtstreeks aan ons met het feedback formulier dat we jullie aanboden. Wij komen onze gasten graag persoonlijk tegemoet zodat ze tevreden huiswaarts keren.
Mvg,
Adai en Juan.

8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was super gezellig, prachtige bediening en heerlijk eten! Een echte aanrader! Echt genoten van een gezellig avondje uit

Datum van bezoek: december 2019
18 oktober 2019 beoordeeld

Na vele verhalen over de wonderbare tapa's van Adai , eindelijk de 30 Km getrotseerd om ons aan de culinaire wonderen van de Spaanse chef te onderwerpen. Misschien lagen onze verwachtingen te hoog en hebben we teveel tapa historiek in Spanje zelf maar we waren wat ontgoocheld . Nochtans namen we het duurste menu aan 44€ hopende hiermee de beste gerechten te proeven. Allen ware correct en goed maar nooit verbazend lekker. Vooral de veel te gaar verkookte enkele scampi met wat onduidelijke garnituur voor 16,5€ op de kaart en één van de gerechten in dit menu deed ons de wenkbrouwen fronsen : echt veel te duur en ondermaats. Het personeel was zeer vriendelijk doch jong en onervaren. Zo zaten wij met alle anderen die achteraan in het nokvolle restaurant zaten in een halve sauna. De meesten gebruikten hun serviette om hun voorhoofd af te doppen ipv hun mond. Herhaaldelijk moesten we vragen om de airco aan te zetten ( Oktober avond en koud buiten ! ) en zochten we het toilet op waar het wat koeler was. Zou niet mogen. Adai doet wel haar best maar voor ons hoeven die 30 Km niet meer; er is beters.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant, lekker eten en vriendelijk personeel. Zou 5 op 5 gekregen hebben moesten de wacht tijden iets minder lang zijn. Net geen 3u binnen gezeten! Vind ik te lang voor tapas restaurant.
Verder een topper en aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
9 juni 2019 beoordeeld

Zonder meer gezellig en sfeervolle setting. Op zaterdagavond was het goed druk maar nooit storend. De tapas zijn zonder meer lekker waarbij vooral de ribbetjes met honing mij het meest konden bekoren. Heel vriendelijk personeel dus zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die TAPAS by Adai bekeken, bekeken ook

Buggenhout, Oost-Vlaanderen

Sint-Amands, Antwerpen

In TAPAS by Adai geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.