“Lekker!”

Milanio
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Opdorp
12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en toffe uitbater! Waren met groep van 12 en werden binnen het half uur geholpen. Aanrader!!!

Datum van bezoek: januari 2020

6 januari 2020 beoordeeld

De goede kruiden overstijgen de verwachtingen waardoor we terug komen
Vriendelijke service
waar voor uw geld

Datum van bezoek: december 2019
14 april 2019 beoordeeld

we waren op zoek voor een snelle hap op een zaterdag en merkten Milanio op wat eerder op een afhaal pizza , pittabar leek , Maar het was een onverwachte verrassing. ondanks de afhaaldozen aan de ruit , was het echt lekker . ik heb daar zeer lekker gegeten , zeer ruime pizza keuze, veel pasta's, en mijn keuze shoarma was heeeel goed. voor een snelle hap en super vriendelijke uitbater en dochter. Probeer het en ondervind het zelf .

Datum van bezoek: april 2019
8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere pizza’s en toffe uitbater. Niks op aan te merken. Aanrader. Geen “simpele” pittabar. Proper en verzorgd...

Datum van bezoek: april 2019
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere pitta’s en pizza’s. Heel toegankelijk voor gezinnen, speelhoek aanwezig voor de kinderen.
Gezellig en mooi interieur.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Milanio bekeken, bekeken ook

Buggenhout, Oost-Vlaanderen
Sint-Amands, Antwerpen

In Milanio geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.