“Een heel gezellig restaurantje.”
Beoordeling van De Poort van Cyriel

De Poort van Cyriel
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Opdorp
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig restaurantje. Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijk personeel.
Al 2 keer komen eten en ons zien ze zeker nog eens terug

Datum van bezoek: december 2019
HildeVM, Eigenaar van De Poort van Cyriel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Dankjewel :) - heel fijn om te horen. Graag tot ziens - het Poort-team

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Etentje met 4. De voorgerechten waren oké, de garnaal en kaaskroketten waren gewoon oké. De burratta was meer groenten dan Burratta.
Als hoofd gerecht hadden we steak tartaar, cote a los en de zalm. Steak tartaar was in orde. De zalm was de droogste en saaiste zalm dat ik al gegeten heb. En de cote a los, wat toch wel een prijzig gerecht is, zat vol pezen. Terwijl mijn vriend bezig was met de pezen er uit te snijden kwamen ze zeker 2 keer vragen of we al gedaan hadden met eten? We voelden ons toch wel opgejaagd. De koffie thee en crème brulee was lekker.
Zeer teleurgesteld over deze avond. Hier zien ze ons niet meer terug!

Datum van bezoek: juli 2020
17 maart 2020 beoordeeld

De vriendelijkheid van het personeel, de kwaliteit van het eten, het charmante interieur en het aangename terras met veel zonbescherming als het te heet is, hier vertoef ik ontzettend graag. De kaart is ook heel gevarieerd en alles wat ik er al gegeten heb is heel lekker. Bediening is snel maar men houdt er rekening mee als je wat tijd tussen de schotels wenst.

Datum van bezoek: december 2019
12 februari 2020 beoordeeld

Mooi kader met aangenaam terras. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie keus en lekkere bereidingen. Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Een mooie zaak gelegen in het idylische Opdorp. heel lekker eten in een mooi kader. Regelmatig tentoonstellingen van schilderijen die men eveneens kan aankopen. Ook in de zomer een ruim terras

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Poort van Cyriel bekeken, bekeken ook

Buggenhout, Oost-Vlaanderen
Sint-Amands, Antwerpen

Sint-Amands, Antwerpen
Opwijk, Vlaams-Brabant

In De Poort van Cyriel geweest? Deel je ervaringen!