eDreams
Priceline
FindHotel
Agoda.com
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Hele fijne B&B waar ik samen met een vriend heb geslapen tijdens onze motortrip. Inge de gastvrouw is een echte vriendelijke dame die direct tips deelde over de omgeving. Kamer was prima en schoon. We mochten de motors zelfs in de garage plaatsen. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de douche niet heel heet werd maar dat kan komen omdat er in de andere kamers tegelijkertijd gedoucht werd. Top ontbijt trouwens, er kwam ons niets tekort.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

Heel mooie B&B met een zeer vriendelijke gastvrouw. Ruime kamers met grote badkamer. Fijn en lekker uitgebreid ontbijt. Ideale uitvalbasis om met de fiets of auto de kust te ontdekken. Ligt op 6km van het strand maar er is een wandel/fietsroute naar het strand van Nieuwpoort-bad.
Om te eten moet je ook niet ver gaan. Toffe bistro Lanterfanter op 100M.
Dus als je eens een weekendje naar de kust wilt maar niet echt de drukte wil is dit echt the place to be.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Met 2 kinderen verbleven in de familiekamer. Hartelijke ontvangst door gastvrouw Inge. Prachtige kamer, van alle gemakken voorzien inclusief babybadje en speelgoed voor de kids. Volgende ochtend heerlijk ontbeten met een vers gekookt eitje. Nieuwpoort strand ook een aanrader en op korte afstand van Plopsaland. Wij komen hier graag nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 september 2016

Luxekamer geen aanrader - zeer kleine kamer met oud waterbed waarin je zeeziek wordt - verder niets in de kamer - badkamer met bubbelbad voor twee (kleine) personen - bad maakt veel lawaai - kamer onder het dak met velux maar zeer luiddruchtig - veel nachtelijk verkeer - ontbijd goed maar niet uitgebreid.

Kamertip: luxekamer en twee kamers op 1ste verdiep zeer klein - familie kamer is ruimer
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 maart 2016

We hadden een mooie kamer met een aangename douche, er werd een lekker ontbijt geserveerd, vriendelijke gastvrouw en gastheer, we hadden niets af te keuren. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de gezamenlijke ruimte is meer dan aangenaam.

Datum van verblijf: oktober 2015