“Bediening vriendelijk”
Beoordeling van Le Confluent

Le Confluent
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Pontaumur
24 september 2018 beoordeeld

Over de bediening geen kwaad woord. De jonge ober was blijkbaar wel ontzet toen we zelf onze glazen bijvulden met wijn. In zijn beste Engels probeerde hij te zeggen dat dit zijn job was. Er was enkel keuze uit 3 menu's (25, 34 en 45 euro) Ik vroeg die van 34 euro en of het mogelijk was om deze zonder de gang met kaas te hebben. Dit was geen probleem maar toch moest ik de volle pot betalen. Het hoofdgerecht werd geserveerd op een koud! bord dus was al snel lauw. De eendenborst was perfect gebakken en smaakte goed. Voor de rest vond ik de gerechten minder. Ook volgde de gangen redelijk snel op elkaar en op 1 u 45 stond ons gezelschap al terug aan de auto. Het is ook de eerste keer dat we de koffie over sloegen, we hadden er geen zin meer in.

Datum van bezoek: september 2018

12 augustus 2018 beoordeeld

Wij kozen voor een Salade Gourmande (14.90) en een menu (15.90) entree/plat/dessert.
Beiden werden tegelijkertijd geserveerd zonder brood en zonder water.
In het voorgerecht zat een stukje ijzerdraad van een schuursponsje of iets dergelijks en daar werd enkel over gezegd ; 'desolé' en iets gemompeld over een koffie van het huis.......
Bord van voorgerecht werd pas afgehaald toen ook de salade gourmande op was met als gevolg dat degene die het hoofdgerecht krijgt in zijn eentje zit te eten ;-( Brood inmiddels wel gearriveerd maar nog steeds géén water !! Toen het nagerecht werd geserveerd, in dit geval kaas, kwam eindelijk de fles water !!! Salade Gourmande was niet echt 'gourmand' met enkele blokjes gekookte ham en rauwe ham die zo dik was dat het leek of je kauwgom at. Hoofdgerecht smaakt wel prima. Uiteindelijk stond de koffie gewoon op de rekening !! 'Bediening' is erg chaotisch. Kortom niet voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juni 2018 beoordeeld

Aangenaam modern kader, oogt fris
Bediening vriendelijk, maar stuntelig (laten al eens iets vallen, vergeten al eens iets te brengen)
Gerechten zien er zeer professioneel en culinair uit, maar missen spijtig genoeg alle smaak, dus smaakloos.
Champagne werd geschonken vanuit een een openstaande fles dus zonder bubbels, smaak ontbrak.
Er is maar één menu beschikbaar en dat is het dan. Keuze mogelijkheid beperkt en niet zo aantrekkelijk.

Datum van bezoek: juni 2018
17 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2024
9 september 2023 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

Reizigers die Le Confluent bekeken, bekeken ook

Montel-de-Gelat, Puy-de-Dome

In Le Confluent geweest? Deel je ervaringen!