“Heerlijk tafelen in een gezellig kader”
Beoordeling van D'ouwe Smisse

D'ouwe Smisse
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Zingem
Keukens: Frans
8 maart 2019 beoordeeld

Heb toch even moeten nadenken over deze titel. Het zijn alleen maar positieve dingen die ik kan vermelden. En de titel vat het allemaal samen.
Het eten is erg lekker. De combinaties zijn goed gevonden, alles is ook zeer goed gekruid. Ik had de vegetarische versie van de menu, wel aangevraagd op voorhand.
Alles wordt door de chef met liefde en passie voor het vak bereid. En daarom moet je wel even geduld hebben, maar als je in goed gezelschap vertoeft vergeet je dit snel.
En zeker het vermelden waard, de chef is hier een vrouw. Met beide voeten op de grond en misschien wat bedeesd, maar in haar eten merk je daar niets van.
Dus ga er zeker eens langs, geniet van de tijd met elkaar, geniet van het mooie interieur en geniet van het lekkere eten & de wijnen.

Datum van bezoek: maart 2019
ShaniD41, Eigenaar van D'ouwe Smisse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Beste,

Bedankt voor uw mooie beoordeling !
Ik en mijn team stellen dit ten zeerste op rij

Blij te horen dat u vegetarische versie heeft gesmaakt

Bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer !

27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Te duur voor hetgeen men krijgt, te weinig eten, née, geen aanrader
Ook apero en wijn veel te duur.
Wel parking.

Datum van bezoek: maart 2018

Beste,

Bedankt voor is bezoek, spijtig dat het u niet is bevallen.

Te weinig eten is iets wat mij ten zeerste zou verwonderen maar kon u gerust een melding over hebben gemaakt ?!

Als u 9 euro voor den aperitief en 5 euro voor een glas wijn teveel vind, zijn wij inderdaad niet de juiste zaak voor u.

Bedankt voor uw feedback

14 januari 2019 beoordeeld

Vriendelijk ontspannen onthaal en bediening. Heel lekkere en verfijnde keuken met heel veel zorg gebracht. Gezellige lokatie, ontspannen gevoel, een aanrader !!

Datum van bezoek: januari 2019

Beste ,

Bedankt voor deze mooie woorden !
Ik en mij team zijn daar zeer blij mee want wij houden van tevreden gasten.

Graag tot een volgende keer
Met vriendelijk groeten

22 december 2018 beoordeeld

ons etentje in D'ouwe smisse was niet echt wat we ervan verwacht hadden.
het interieur is heel gezellig en de bedienling was vlot maar niet echt vriendelijk.
voor hetgeen we betaald hebben verwachten we wel een ietwat fijnere keuken!

Datum van bezoek: december 2018

Bedankt voor uw reactie
Spijt met de horen dat u ervaring in de zaal niet is bevallen wij doen normaal ons uiterste best op onze gasten tevreden te stellen.

Ik hoop dat het eten u toch heeft gesmaakt ?!
Spijtig dat het niet fijn heeft ondervonden.
Wij serveren mooie portie met kwalitatieve producten.

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader, zeker als je de menu neemt waardoor je je laat onder dompelen in de wereld van de pure gastronomie. Gerechten met "ballen", gevoel en passie worden van bij het wachtbordje tot de koffie met plezier aan tafel gebracht en doen je hunkeren naar meer. Het enige minpuntje wat wij vandaag ondervonden was de wachttijd. (waar trouwens uitvoerig voor ge-excuseert is en wij veel begrip voor hebben) voor de rest mag wat ons betreft gault&millau zeker eens langskomen!

Datum van bezoek: oktober 2018

Beste ,

Bedankt voor deze mooie reactie !
Wij doen dagelijks ons uiterste best om de mensen tevreden buiten te laten gaan.

Soms heeft dit inderdaad wat tijd nodig maar blij dat dit zich heeft gecompenseerd

Reizigers die D'ouwe Smisse bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen
Gavere, Oost-Vlaanderen

In D'ouwe Smisse geweest? Deel je ervaringen!