“Gezellig, heel lekker, een aanrader !”
Beoordeling van D'ouwe Smisse

D'ouwe Smisse
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Zingem
Keukens: Frans
14 januari 2019 beoordeeld

Vriendelijk ontspannen onthaal en bediening. Heel lekkere en verfijnde keuken met heel veel zorg gebracht. Gezellige lokatie, ontspannen gevoel, een aanrader !!

Datum van bezoek: januari 2019
ShaniD41, Eigenaar van D'ouwe Smisse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

Beste ,

Bedankt voor deze mooie woorden !
Ik en mij team zijn daar zeer blij mee want wij houden van tevreden gasten.

Graag tot een volgende keer
Met vriendelijk groeten

22 december 2018 beoordeeld

ons etentje in D'ouwe smisse was niet echt wat we ervan verwacht hadden.
het interieur is heel gezellig en de bedienling was vlot maar niet echt vriendelijk.
voor hetgeen we betaald hebben verwachten we wel een ietwat fijnere keuken!

Datum van bezoek: december 2018

Bedankt voor uw reactie
Spijt met de horen dat u ervaring in de zaal niet is bevallen wij doen normaal ons uiterste best op onze gasten tevreden te stellen.

Ik hoop dat het eten u toch heeft gesmaakt ?!
Spijtig dat het niet fijn heeft ondervonden.
Wij serveren mooie portie met kwalitatieve producten.

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader, zeker als je de menu neemt waardoor je je laat onder dompelen in de wereld van de pure gastronomie. Gerechten met "ballen", gevoel en passie worden van bij het wachtbordje tot de koffie met plezier aan tafel gebracht en doen je hunkeren naar meer. Het enige minpuntje wat wij vandaag ondervonden was de wachttijd. (waar trouwens uitvoerig voor ge-excuseert is en wij veel begrip voor hebben) voor de rest mag wat ons betreft gault&millau zeker eens langskomen!

Beste ,

Bedankt voor deze mooie reactie !
Wij doen dagelijks ons uiterste best om de mensen tevreden buiten te laten gaan.

Soms heeft dit inderdaad wat tijd nodig maar blij dat dit zich heeft gecompenseerd

8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag gaan eten met collega’s in d’ouwe smisse. Gezellig kader, super eten, vlotte bediening,..., kortom zeker een plaats om terug te komen! Bedankt voor de gezellige avond!

Beste,

Bedankt voor uw mooie reactie !
Dit stellen wij ten zeerste op rij.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tafelen in een schitterend kader aan de voet van de Vlaamse Ardennen.
Ik en m’n disgenoten verlieten de tafel met een zalig gevoel, we komen zeker terug...

Bedankt voor uw bezoek !
Blij te horen dat het u goed is bevallen
Dankbaar voor de mooie woorden

Reizigers die D'ouwe Smisse bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen
Gavere, Oost-Vlaanderen

In D'ouwe Smisse geweest? Deel je ervaringen!