“Top”

Restaurant Dujardin
Geclassificeerd als nr. 3 van 4 Restaurants in Zingem
Keukens: Belgisch, Frans
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten goeie bediening! Mooie omkadering spijtig van het reclamebord in de tuin. Een aanrader.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was uitstekend smaak bediening vriendelijk alsook de chef prijs kwaliteit mooi interieur beste restaurant in de buurt

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in een mooi kader maar de bediening en de ontvangst kan beter. Elke vraag die we stelden, werd kordaat beantwoord, tot soms nors:-(
Het eten is lekker maar wel aan de prijzige kant.

16 augustus 2017 beoordeeld

Hebben een menu genomen en het voorgerecht was een carpaccio van gerijpt vlees maar zeer droog.
Hoofdgerecht was lekker.
Toen we vroegen om het voorgerecht te verwisselen voor een babykreeft mits bijbetaling (waartoe we bereid waren) dan kon dit niet ?
En dit werd op een nogal onvriendelijke manier medegedeeld. Bediening in de zaal zal waarschijnlijk een slechte dag gehad hebben.
Niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar..

17 juli 2017 beoordeeld

lekkere maaltijd, betaalbare apero met twee hapjes, wijnen tussen 28 en 980 €, net gerenoveerd kader. Minpunten : een wegwerplepeltje voor de hapjes, broodje niet knapperig, borden opdienen, afruimen, wijn inschenken ; steeds links van mij in plaats van rechts. Gekozen wijn proeven terwijl mijn Ricard nog niet geledigd was. Tevens werd het koud voorgerecht opgediend vooraleer het aperitiefglas ledig was. Bediening nogal robotachtig, koel afstandelijk.

Reizigers die Restaurant Dujardin bekeken, bekeken ook

Zingem, Oost-Vlaanderen

Nazareth, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Dujardin geweest? Deel je ervaringen!