“Top”

Benoit & Bernard Dewitte
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Zingem
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Benoit & Bernard Dewitte willen meer zijn dan een restaurant, een inspirerende plek van verpozing. U dineert er in een pittoreske, poëtische context en op een zeemzoete zomerdag waant u zich bijna in het zuiden van Frankrijk. Benoit & Bernard Dewitte streven ernaar om zuivere smaken en geuren in al hun eigenheid en finesse om te zetten naar een verfrissende culinaire ervaring, geniaal in zijn eenvoud. Want schuilt echte klasse niet in imposante impact met weinig ingrediënten? Het is in elk geval waar de broers Dewitte naar streven: pure gastronomie die uitblinkt in oprechte transparantie. Het restaurant wordt geprezen om de uitstekende kwaliteit van het basisproduct, de onberispelijke versheid van de ingrediënten en de verfijnde aroma’s en texturen.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super aangename eerste ervaring gehad. De sfeer is zeer aangenaam, rustgevend. Bediening is zeer hartelijk en de gerechten zijn heerlijk! Van amuses tot desserts om je vingers af te likken!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de 4e keer en telkens een fantastische ervaring
Dit is top
Dit is excellent
Dit klopt alles
Veel beter dan enig sterrenrestaurant wij ooit geweest zijn en wij hebben er verschillende gedaan van noord naar zuid en oost naar west

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisteren gezellig getafeld & lekker gegeten. Op basis daarvan zéker 4 sterren waard. Helaas was de bediening heel koel & onpersoonlijk. Een simpele 'alstublief' & 'heeft het gesmaakt?' hebben we niet gekregen. Enkel de sommelier gaf blijk van enige jobvreugde & klantvriendelijkheid. Jammer.

18 mei 2018 beoordeeld

Schitterende menu, hoogst kwalitatief, lekkere en heel gul geschonken wijnen (echt een pluspunt en een unicum voor een klasserestaurant), vriendelijke bediening, mooi kader. Voor herhaling vatbaar!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer al uitstekend gegeten. Op alle vlakken top: bediening, interieur en eten.
Prijs-kwaliteitverhouding van de menu’s is zeer goed.
Complimenten ook voor de sommelier: de aangepaste wijnen bij het menu waren stuk voor stuk erg lekker.
Ons favoriete adres ondertussen in Oost-Vlaanderen!

Reizigers die Benoit & Bernard Dewitte bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

Gavere, Oost-Vlaanderen
Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

In Benoit & Bernard Dewitte geweest? Deel je ervaringen!