“Een culinair feest”

Benoit & Bernard Dewitte
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Zingem
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Benoit & Bernard Dewitte willen meer zijn dan een restaurant, een inspirerende plek van verpozing. U dineert er in een pittoreske, poëtische context en op een zeemzoete zomerdag waant u zich bijna in het zuiden van Frankrijk. Benoit & Bernard Dewitte streven ernaar om zuivere smaken en geuren in al hun eigenheid en finesse om te zetten naar een verfrissende culinaire ervaring, geniaal in zijn eenvoud. Want schuilt echte klasse niet in imposante impact met weinig ingrediënten? Het is in elk geval waar de broers Dewitte naar streven: pure gastronomie die uitblinkt in oprechte transparantie. Het restaurant wordt geprezen om de uitstekende kwaliteit van het basisproduct, de onberispelijke versheid van de ingrediënten en de verfijnde aroma’s en texturen.
18 mei 2018 beoordeeld

Schitterende menu, hoogst kwalitatief, lekkere en heel gul geschonken wijnen (echt een pluspunt en een unicum voor een klasserestaurant), vriendelijke bediening, mooi kader. Voor herhaling vatbaar!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer al uitstekend gegeten. Op alle vlakken top: bediening, interieur en eten.
Prijs-kwaliteitverhouding van de menu’s is zeer goed.
Complimenten ook voor de sommelier: de aangepaste wijnen bij het menu waren stuk voor stuk erg lekker.
Ons favoriete adres ondertussen in Oost-Vlaanderen!

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst van mevrouw super hartelijk met empathie kader mooi met uitzicht tuin. Vele fijne ontdekkingshapjes om te starten nadien de gerechten waren de gerechten super lekker niks op aan te merken van begin tot einde. Hier voor sterren restaurant heb je een vakantie gevoel zoals het hoort een losse vriendelijke sfeer uit het hart . Top

16 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijk en warm ontvangen in het ruimtelijk en eenvoudig maar aangenaam kader. De stoelen zitten niet echt comfortabel. Het eten was zoals te verwachten van een Michelin sterren restaurant (een van de betere 1 sterren). Goede en klassieke smaken, presentatie was mooi en verzorgd, aangepaste wijnen waren lekker en pasten goed bij de gerechten (uitleg van de sommelier was goed, misschien iets te 'overacting' of te fel ingestudeerd). Algemeen een goed en degelijk restaurant maar zeker niet goedkoop. We waren met 4, bestelde het 5 gangenmenu en betaalden 600EUR. Minpunt blijft wel de geheimzinnigheid over de wijnen, ik vroeg verschillende keren de naam van de wijn te noteren welke ik nooit gekregen heb...

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was er uitnodiging van mijn vrouw,hebben de vijf gangen menu genomen met bij passende wijnen.
Deze waren van of het begin tot het einde zalig.Elk gerecht was net nog mooier dan het vorige.De bediening was voor treffelijker.De bij passende wijnen was elk als een engel ,lekker en passend bijzet gerecht.Dit resto verdiend zeker zijn ster.
Moet zeker aan rader zijn,als wij er waren was er ook een van de beste chefs van belgie aan wezig om te dineren

Reizigers die Benoit & Bernard Dewitte bekeken, bekeken ook

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen
Gavere, Oost-Vlaanderen

Zingem, Oost-Vlaanderen
Gavere, Oost-Vlaanderen

In Benoit & Bernard Dewitte geweest? Deel je ervaringen!