FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
Hurb108 US$
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Vriendelijke onthaal. Motoren konden voor de receptie geparkeerd worden. Verzorgde kamers met goede airco. Mogelijkheid om avondmaal (buffet) te nuttigen in het hotel. Goed ontbijt. Badkamer is ok, douche beetje klein.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Na een hele dag op de motor niet geheel okselfris aangeklopt bij dit ietwat verborgen gelegen hotel voor een kamer. Vlotte afhandeling van de boeking en bewaakte parkeerplaats voor onze motoren. Security nam zelfs de moeite om een "vergeten" tanktas af te geven bij de receptie.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 september 2014

Voor een paar dagen een prima hotel met gratis parkeergelegenheid en gratis WiFi. Gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Voor een langer verblijf is het minder geschikt. Ontbijt is goed en redelijk uitgebreid, kamers zijn wat klein en iets verouderd, maar wel schoon. Receptionistes aardig maar Engels praten blijft een probleem. Parkeren is gratis en taxi naar centrum kost overdag ca. 15 euro. Sommige taxi's vragen ineens 2 euro extra (die niet op de meter staat) als er een 3e passagier op de achterbank zit. In de avond ca. 20 euro (voor 4 personen).

Kamertip: Kamers aan de niet-straat zijde zijn rustiger.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 21 augustus 2012

Hotel ligt iets buiten het centrum, wat soms zijn voordeel, soms zijn nadeel heeft.
Pluspunt : Kamer met airco, zeer welkom in de zomer
Minpunt(je) : Menukeuze 's avonds + bediening
Aan te bevelen voor kort verblijf

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 7 september 2011

Goed hotel met zeer goede service. De kamer was volgens ons iets te klein tegenover andere IBIS hotels waar wij reeds waren. Het was ook zeer goed onderhouden. Ook het ontbijt voldeed aan de verwachtingen. Wezijn er 2 nachten gebleven om uitgerust aan de laatste trip te beginnen. Dit is goed gelukt! Bedankt!

Datum van verblijf: september 2011