Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Beoordeeld op 9 mei 2023

Op doorreis hebben we hier een nacht geslapen. Ligt op zes kilometer van het centrum in een industriegebied. Kamer was prima: schoon, goed bed.
Het restaurant is top met verse producten. De menukaart is beperkt en de prijs voor deelname aan het buffet is (te) hoog. Vriendelijke bediening. Goed zwembad (binnen), waar we overigens geen gebruik van hebben gemaakt.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst perfect ontvangen door een Engels sprekende dame. De kamers zijn kleiner dan op de foto, maar zeer praktisch ingedeeld en alles was schoon! Ook het toilet in de badkamer was echt schoon. De bedden lagen goed en daardoor ook goed geslapen. Heel prettig dus!! De auto stond netjes (beveiligd) en gratis geparkeerd.

Ook nog in de welness geweest. Het zwembad was groot en daarnaast ook nog 2 sauna’s. Alles was erg schoon en goed verzorgd.

Het ontbijt was iets wat weinig, maar voldoende. Het was lekker en de koffie is goed! Het personeel is snel en vriendelijk!

Zeker een aanrader dus. Voor ons was dit een perfecte tussenstop naar onze eindbestemming.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Mooi verzorgd hotel aan de rand van Avignon. Vlak bij de invalswegen naar en van Avignon, winkelcentrum met eetgelegenheden op wandelafstand. Propere en nette kamers, voldoende groot. Zwembad en spa accomodatie. Beschikt over aan afgesloten gratis parking. Lekker ontbijtbuffet, niet echt uitgebreid, maar voldoende. Komen hier zeker nog terug op weg naar Spanje of op de terugweg. Ook voor een bezoek aan Avignon zeker aan te raden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Na n warme dag in de auto, konden we meteen terecht in onze heerlijke airconditioned kamer. Deze was modern en comfortabel ingericht voorzien van opvallend veel stopcontacten en USB aansluitingen. Het personeel was vriendelijk en hartelijk. Het parkeerterrein is afgesloten en bewaakt. Het binnenzwembad is 28 graden, bevat veel chloor en er zijn veel ligstoelen. In de sauna en hamam zijn we niet geweest. Het ontbijtbuffet is prima met ruime keuze. Het diner is ook in buffetvorm en ook hier ruime keuze en heel lekker. We waren hier 2 nachten en komen hier zeker terug als we weer op doorreis zijn.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019

Dit jaar Mijn verjaardag In Avignon gevierd en verblijf in Hotel Terre de Provence.

In de bloed hitte eind mei begin Juni 2019 een super hotel om te verblijven. Schoon niet zo grote kamers, goede TV enz. Rustige omgeving en goede airco, schoon en geboue voorzien van Lift en invalide parkeerplaatsen.
Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Avignon.

Zeer moderne inrichting waardoor ontbijtzaal duidelijk sfeer mist, daardoor maar 1 x ontbeten.
Gratis toegang via PC op Internet super.
Overige ontbijten bij kleine broodjes zaak vlakbij heerlijk..
Zeer vrioendelijke bediening.
Gewoon een heerlijk hotel.

Kamertip: Alle kamers zijn geluiddicht
Datum van verblijf: mei 2019