koenraaddevoecht
Antwerpen, België

Ideaal hotel,vlakbij de luchthaven,voor een paar nachten ertussenuit.

4,0 van 5 bollen14 aug 2021 beoordeeld
Rustig hotel,lekker eten,goed ontbijt,vlakbij de luchthaven,maar daar heb je geen hinder van. Sommige kamers hebben een opfrisbeurt nodig. Leuk zwembadje met ligweide en zonnezetels en handdoekenservice.

Datum van verblijf: augustus 2021
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Is er een probleem met deze beoordeling?
BERTEAU BEATRICE, Autre van Hôtel Paradou Avignon Sud, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 aug 2021

Hallo,
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns nach Ihrem Aufenthalt einen Kommentar zu schreiben.
Ich freue mich, dass Sie unseren Service zu schätzen wissen und hoffe, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.
Ich hoffe, Sie in unserem Haus wiederzusehen,

• Vio.com
      4.3 km van Hôtel Paradou Avignon Sud
      Meer hotels in Montfavet bekijken
      Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

enkele overnachting op weg naar de F1 in Spanje.
      Hotel dicht bij de snelweg en rustig gelegen.
      Gezellig ingericht hotel en vriendelijk personeel.
      Zeer nette en mooie kamers.
      Goed ontbijt.
      Goede WiFi en een afgesloten parkeerplaats in de avond.
      Een aanrader voor een enkele overnachting.

Datum van verblijf: mei 2019
      Road32046022364, Responsable relations clients van Hôtel Paradou Avignon Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2019

Geachte klant,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een ​​reactie te plaatsen op de website van Tripadvisoir.
      We zijn erg blij dat u onze diensten hebt genoten en zullen u graag opnieuw verwelkomen voor uw volgende verblijf in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
      Beatrice - Quality Manager

Beoordeeld op 29 juli 2018

Totaal verouderd en veel te duur voor wat het is. Het hotel is dringend aan een totale opfrissing toe en een aanpassing van de prijzen. Voor deze prijs heb je veel betere hotels in de omgeving. ik kan hier echt geen 200 tekens mee vullen.

Datum van verblijf: juli 2018
      parabw, Responsable relations publiques van Hôtel Paradou Avignon Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Dear Customer,
      Thank you for sharing your experience with us.
      We are sorry that your stay did not give you complete satisfaction.
      We hope, however, that you would like to renew your trust and have the pleasure of welcoming you back to our establishment. Best regards,
      Alice - Quality Manager

Beoordeeld op 23 juni 2017

We logeerden er in een ruimere kamer in het (oudere) hoofdgebouw van het hotel. Ondanks de nabijheid van de luchthaven is het er zeer rustig. Wat vooral opvalt is de dienstbaarheid en de vriendelijkheid van het personeel. Het hotel is een aangename uitvalsbasis voor het verkennen van de wijde omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar !

Kamertip: Beter een kamer in het "oudere" gedeelte van het hotel.
      Datum van verblijf: juni 2017
      Déborah V, All Team van Hôtel Paradou Avignon Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Geachte klant,

We lezen je reactie achtergelaten op uw verblijf in onze vestiging. Uw reactie is zeer leesbaar en teams zijn verheugd dat hun dagelijkse inspanningen worden beloond met uw tevredenheid.

We hopen dat uw volgende verblijf zo aangenaam als de eerste.

Al snel, het hele team van het Best Western Paradou ***

Beoordeeld op 21 mei 2016

Goed bed ruime kamer met koffie thee faciliteit ideaal als overnachting voor doorreis. Kortbij de autosnelweg. Snelle incheck ruime parking en gratis WiFi.
      Gps kent het adres niet dus moet je aerodrome selectioneren. Lawaai van de buren badkamer.

Kamertip: Vraag naar een rustige kamer
      Datum van verblijf: mei 2016
      Déborah V, General Manager van Hôtel Paradou Avignon Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

Hondevoer klanten, wij danken u voor het verlaten van een reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. In het plezier weer te verwelkomen. Déborah Volle - General Manager

Beoordeeld op 18 juli 2015 via mobiele applicatie

Reeds voor de vijfde maal op rij maken wij hier een tussenstop op weg naar het zuiden. De kinderen houden van de tuin en het frisse zwembad. Wij worden iedere keer aangenaam verrast door de vernieuwde kaart van het restaurant. De keukenploeg is jaar na jaar vooruitgegaan en het team in de zaal is sinds een tweetal jaar ook steeds beter ingesteld op gezinnen met kinderen. We werden erg vriendelijk benaderd (wat niet altijd het geval is in andere resto's waar je met drie kinderen aan tafel gaat) en het diner was uitstekend. We namen allemaal verschillende gerechten dus hadden een goed overzicht over het aanbod en stuk voor stuk was alles perfect klaargemaakt. De desserts waren voor mij als echte patisserie lover een absolute topper. Enige minpuntje dit jaar was dat we een kamer hadden op de eerste verdieping, maar blijkbaar was daar een verklaring voor. Volgend jaar zelfde tijd zijn we zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2015
      Déborah V, Manager van Hôtel Paradou Avignon Sud, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2015

Geachte klant,

wij danken u voor al die tijd dat een opmerking naar aanleiding van uw verblijf in het Best Western Paradou. Wij hopen dat het weer(herziening) u in onze prachtige regio - Déborah Volle - Manager