Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
Travelocity
Beoordeeld op 15 juli 2019

Mooie kasteelcamping, leuke animatie, zeer vriendelijke mensen!
De omgeving is prachtig, genoeg te doen.
Wifi kan beter.
Geen voorzieningen voor honden.
Geen licht op de wasgelegenheid s'avonds.
Zeker een aanbeveling!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 september 2018

Werkelijk prachtige camping met veel sfeer, groen, mooi uitzicht en prima zwembaden. Vorige week was de derde keer dat we een mobile home hadden gehuurd en wederom naar volle tevredenheid. Er is veel te doen in de omgeving. Broodjes service is fijn.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Ontzettend leuke tijd gehad op deze camping. Iedereen is heel vriendelijk en alles is netjes en schoon. De huurcaravan staat op een mooie plek met veel schaduw en ruimte. Geen last van buren. Echt een aanrader. Volgend jaar komen we weer.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel
Mooi zwembad
Grote premium campeer plek met voldoende schaduw
Na 23.00 uur echt rustig op de camping
Sanitair is redelijk maar niet super.

WiFi is slecht lees niet alleen in het restaurant. Ook bijna geen mobiel internet maar daar kan de camping weinig aan doen.
Animatie voor kinderen is er bijna niet

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

- vies en weinig wc's/douches/wasbakken. Slecht onderhouden.
- plek zou 100m2 moeten zijn maar zeker niet meer dan 60m2
- in bos mogen dieren zijn maar de wespen hier waren heel erg veel en irritant.
- en als je eerder weg wilt door gebrek aan sanitair en wespen krijg je geen geld terug.
- Zeker geen 4 sterren die ze beweren te zijn. 2 op zijn hoogst.

Datum van verblijf: juli 2018