“Afhaalmaaltijd voortreffelijk”
Beoordeling van Restaurant Kwizien

Restaurant Kwizien
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Wouwse Plantage
21 maart 2020 beoordeeld

Vandaag afgehaald. Ruime porties en zeer lekker. Gedeelte op borden en de andere keurig verpakt om thuis op te dienen

Datum van bezoek: maart 2020

2 februari 2020 beoordeeld

Gezellig gegeten met familie, genoten van het verassing diner.
Mooi opgemaakte borden en heerlijk gegeten van de verassende combinaties van gerechten.

Datum van bezoek: februari 2020
26 december 2019 beoordeeld

Met kerstmis met de familie heerlijk gegeten. Voor mij een veganistisch 5/gangen menu. Was erg lekker en elke gang zag er mooi opgemaakt uit.

Datum van bezoek: december 2019
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top kerstmenu met een overheerlijke ossenhaas, ook de overige gerechten waren erg lekker. Personeel ook erg vriendelijk en attent

Datum van bezoek: december 2019
14 oktober 2019 beoordeeld

Het stikt hier van de Belgen en dat is een betrouwbare graadmeter ! We komen hier regelmatig en het valt nooit tegen ! Zondagavond bezochten we het restaurant hoewel we niet hadden gereserveerd.

Bij het aperitief een plankje met Bellota ham en olijven in een mosterd-dressing.
Ontzettend lekkere biefstukjes ( wij hadden een tournedos en een picanha) van de Josper Grill, een absolute aanrader. Verse frietjes en groenten die precies beetgaar waren. Hier weten ze hoe het hoort , en hoe je het klaar moet maken!
Je zult de gastvrouw niet aantreffen in een jurk van Dior, maar zij weet wel de beste wijnen te selecteren. Stuurt daarnaast ook de bediening goed aan.

Na afloop goeie koffie met een heerlijke schuimkraag, niet duur. Aanrader....

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurant Kwizien bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant
Wouwse Plantage, Noord-Brabant

Wouwse Plantage, Noord-Brabant

In Restaurant Kwizien geweest? Deel je ervaringen!