Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 79
PricelineUS$ 79
Hotels.comUS$ 77
TravelocityUS$ 77
Orbitz.comUS$ 77
ZenHotels.comUS$ 87
Beoordeeld op 13 september 2019

Eerst en vooral het eten was goed, ontbijt zeker. Het personeel die er werkte gewoon SUPER vriendelijk, wat niet van de uitbaatster kan gezegd worden. Wat betreft de kamer (de onze althans). Dringend aan opknapbeurt toe.

Kamertip: Voor het geluid het hoogste verdiep
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Leuk gelegen hotel. Balkons achter hebben uitzicht op de berg met de ruïne, die 's avonds mooi is verlicht. De kamers zijn schoon en ruim, en wij hadden een badkamer met bad. Wij hadden twee avonden geboekt met twee keer avondeten en twee keer ontbijt. Er was een keuzemenu voor het avondeten, met keuze uit 2-3 voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Het eten was lekker en voldoende. Het ontbijt is redelijk uitgebreid, maar de eieren waren snel op. Er zit een terras bij het hotel waar je 's avonds kunt eten, dat was (het was toen net erg heet) erg lekker. Wij vinden het hotel een echte aanrader.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Drie dagen Luxemburg.
Esch sur Sure is een mooi plaatsje in de Luxemburgse bergen.
Hotel is eenvoudig maar proper en goed,het klienteel zijn voornamelijk Vlamingen.
Het eten is lekker en voldoende alsook het ontbijt.
Voor ons was het de derde keer,ook een mooie omgeving en geen al te drukke wegen zoals bij ons.
Een geslaagde driedaagse voor ons.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 april 2019

In de Postillon geslapen voor 1 nacht, een beetje verouderd maar een leuk en proper hotel. Ontvangst is vriendelijk en hartelijk. Een nadeel is wel dat de badkamer zeer klein was, maar verder goed geslapen in een goed bed, en kamer was zeer proper. Ook het ontbijt was verzorgt en zoals het hoort. Een aanrader voor korte verblijven.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 31 oktober 2018

Dit is een typisch rustig en aangenaam hotel. Vriendelijke bediening, goede eerlijke keuken, verzorgd ontbijtbuffet, propere kamers. Ideale omgeving voor wandelaars. Op een halfuur rijden van tientalle bezienswaardigheden. Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018