Priceline
TravelocityUS$ 131
FindHotelUS$ 137
Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Bij het inchecken was de eigenares erg nors en onvriendelijk wat we tot de dag van vandaag nog steeds niet begrijpen waarom. We waren zelf heel beleefd en vriendelijk. Toen we doorgaven dat de douche geen warm water had, was de eigenares erg hard en brutaal net alsof dat het onze fout was. Nadat ik mijn ongenoegen sterk uitgedrukt had, heeft de eigenares enigszins haar koude houding veranderd en 's avonds ontdekten we een brief met excuses erin, we mochten verhuizen naar een betere kamer, plus een fles champagne! Gelukkig is het goed gekomen! Toch hadden we graag gewild dat de houding van de eigenaressen in het begin al vriendelijk was zoals het hoort als je je gasten ontvangt. Zo hadden we toch een beetje naar gevoel bij dit hotel en het was niet bevorderlijk voor onze humeur tijdens ons weekendje weg. Op zich heel goed eten in het restaurant en de brasserie. Goed ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Hier voor 1 nacht een culinair arrangement geboekt. Na zowaar een warme ontvangst (in tegenstelling tot eerdere recensies) onze kamer bezocht die prima was. In kamer 1 hadden we zelfs een aparte haman douche. Na een mooie wandeling door het dorp van de sauna gebruik gemaakt die top was en waar we de enige bezoekers waren. Vervolgens een prima 6 gangen diner. Jammer van de bediening die de wijnkaart weghaalde zonder te vragen welke wijn we wilden en tenslotte klopte dat niet met de wijn zoals op de kaart vermeld. Ook wist de bediening soms niet wat geserveerd werd. Het eten was daarentegen prima en mooi opgediend met vooraf een carpaccio van coquilles, vervolgens een bietensoep met een kleine brochette van garnaal, een visgerecht, een frisse sorbet, wild en desert/kaas. Na een goede nachtrust van een ontbijt genoten in een ontbijtzaal met buffet waar nog niemand was, een vreemde gewaarwording. Alles bij elkaar prima voor 1 nacht, mede dankzij de fantastische uitstraling van het dorp. En voor sommigen handig dat alles in het Frans, Engels en Nederlands is aangegeven . Wij konden de auto overigens gewoon zonder het probleem tegenover het hotel parkeren, waarschijnlijk mede omdat we al vroeg in de middag aankwamen. Bezoek vooral ook het lakenmuseum als je hier bent !

Kamertip: Kamer 1 heeft een haman douche!
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 7 januari 2022

Na een bezoek aan het kasteel zijn we in deze locatie aangekomen. We waren de enige die iets wilde drinken en er werd een uitzondering gemaakt voor het bezoek aan het panoramaterras. Normaal is dit voor een hapje bij je drankje. Ze hadden zelfgemaakte taart en die smaakte prima. Alles werd naar boven gebracht, dat betrof een aantal trappen op. Goede service en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 7 september 2021

Wat een slecht hotel. Zeker zijn sterren niet waard. Alles is aan renovatie toe. Slechte doorgezakte bedden. Vieze oude vloerbedekking en een chemische lucht 8n de kamer. En als klap op de vuurpijl is de eigenaresse zeer onbeschoft en onvriendelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik dacht dat we in de verborgen camera zaten. We wilden 4 nachten blijven maar na 1 nacht zijn we gegaan. Alleen t eten in t restaurant was goed. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Zeker geen 4-ster / hooguit 2 (en dan nog..)
Bijzonder armtierige en zeer kleine hotelkamer / op 100m. van het hotel / restauarnt
Vervelende sleutelschakelaar voor de elektriciteit (ook slechts één sleutel / geen electronische toegangskaart)
We hadden een (duurder) 'gourmet'-arrangement, maar zeker de eerste avond was het eten goed, maar zeker geen 4*-gourmet
Bediening erg vriendelijk en vlot / eigenaars niet.
Dure dranken
Lekker en uitgebiied ontbijt, maar zeker niet Corona-proof.
Mooie wandelingen in de buurt.

Kamertip: ander hotel kiezen
Datum van verblijf: oktober 2020