Hotels.com
Beoordeeld op 7 september 2021

Wat een slecht hotel. Zeker zijn sterren niet waard. Alles is aan renovatie toe. Slechte doorgezakte bedden. Vieze oude vloerbedekking en een chemische lucht 8n de kamer. En als klap op de vuurpijl is de eigenaresse zeer onbeschoft en onvriendelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik dacht dat we in de verborgen camera zaten. We wilden 4 nachten blijven maar na 1 nacht zijn we gegaan. Alleen t eten in t restaurant was goed. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Zeker geen 4-ster / hooguit 2 (en dan nog..)
Bijzonder armtierige en zeer kleine hotelkamer / op 100m. van het hotel / restauarnt
Vervelende sleutelschakelaar voor de elektriciteit (ook slechts één sleutel / geen electronische toegangskaart)
We hadden een (duurder) 'gourmet'-arrangement, maar zeker de eerste avond was het eten goed, maar zeker geen 4*-gourmet
Bediening erg vriendelijk en vlot / eigenaars niet.
Dure dranken
Lekker en uitgebiied ontbijt, maar zeker niet Corona-proof.
Mooie wandelingen in de buurt.

Kamertip: ander hotel kiezen
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Via een bon het hotel geboekt voor 1 overnachting. We moesten flink bijbetalen en konden geen gebruik maken van de welness vanwege corona, begrijpelijk maar ook geen compensatie oid.

Maar wat nog het meest tegenviel was de vriendelijkheid. Wat een onvriendelijk welkom zeg. Er kon een magere hallo vanaf maar dat was het dan ook. We moesten papieren invullen en toen ik zei dat mijn paspoort eraan kwam (man was auto parkeren) liep ze weg zonder wat te zeggen.. oké.. Toen naar de kamer gebracht door iemand anders. Bleek onze kamer ook nog is in een heel ander gebouw te zitten. Kamer verder was prima.

Kom op, hoe moeilijk is het om bij binnenkomst vriendelijk gedag te zeggen en even te vragen hoe was de reis? Blijkbaar is dat voor dit hotel erg lastig, jammer want staat op een mooie locatie!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Door Covid geen beloofde welness en ook geen compensatie. Eveneens geen wekelijkse groepswandeling.

Vraag ook nie aan de receptie of er een microgolf ter beschikking is of de vrouw denk dat je een lijk wilt begraven.

Kamertip: Boeken via vakantiepiraten
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het duurde lang voordat we werden bediend. We hebben ruim 3 uur aan tafel gezeten. Voor het dessert vroegen we om een kaart maar dat duurde erg lang en na lang wachten kregen we een kaart voor een gezin van 4 personen. Vervolgens duurde het nog ruim 20 min totdat we de aandacht van de ober kregen. Op dat moment hebben we besloten te betalen. De bediening was rommelig, eten was goed, prijs/kwaliteit was 30% te duur.

Datum van verblijf: augustus 2020