Hotels.comUS$ 127
Orbitz.com
PricelineUS$ 188
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Via een bon het hotel geboekt voor 1 overnachting. We moesten flink bijbetalen en konden geen gebruik maken van de welness vanwege corona, begrijpelijk maar ook geen compensatie oid.

Maar wat nog het meest tegenviel was de vriendelijkheid. Wat een onvriendelijk welkom zeg. Er kon een magere hallo vanaf maar dat was het dan ook. We moesten papieren invullen en toen ik zei dat mijn paspoort eraan kwam (man was auto parkeren) liep ze weg zonder wat te zeggen.. oké.. Toen naar de kamer gebracht door iemand anders. Bleek onze kamer ook nog is in een heel ander gebouw te zitten. Kamer verder was prima.

Kom op, hoe moeilijk is het om bij binnenkomst vriendelijk gedag te zeggen en even te vragen hoe was de reis? Blijkbaar is dat voor dit hotel erg lastig, jammer want staat op een mooie locatie!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Door Covid geen beloofde welness en ook geen compensatie. Eveneens geen wekelijkse groepswandeling.

Vraag ook nie aan de receptie of er een microgolf ter beschikking is of de vrouw denk dat je een lijk wilt begraven.

Kamertip: Boeken via vakantiepiraten
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het duurde lang voordat we werden bediend. We hebben ruim 3 uur aan tafel gezeten. Voor het dessert vroegen we om een kaart maar dat duurde erg lang en na lang wachten kregen we een kaart voor een gezin van 4 personen. Vervolgens duurde het nog ruim 20 min totdat we de aandacht van de ober kregen. Op dat moment hebben we besloten te betalen. De bediening was rommelig, eten was goed, prijs/kwaliteit was 30% te duur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Erg duur, kamer was ok, ontbijt was miniem in tegenstelling met de temperatuur die veel te hoog was, pas na aandringen kon er een venster open, vonden het hotel en de apart gelegen kamers moeilijk bereikbaar.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft zijn kamers over diverse huizen in de buurt verspreid. Wij zaten in het Logis des Chevaliers, op ongeveer 100 meter van het hoofdgebouw. Het is een plaatsje met smalle straten en een aardig hoogteverschil, dat vind je in de huizen ook terug. Weinig parkeerruimte maar dat kan ook haast niet anders. Hotelkamer schoon maar klein, mijn man en ik zaten en liepen elkaar steeds in de weg. De badkamer is minuscuul. Douche (wanneer je je er eenmaal ingewurmd hebt) is prima en fijne handdoeken. Ontbijten in het hoofdgebouw, prima verzorgd, veel keuze en heerlijk vers. Je kunt ook je avondmaaltijd gebruiken in de Brasserie of het restaurant. Het bij het arrangement behorende vier gangen menu was erg smakelijk. Wij aten ook tweemaal bij de Brasserie, waarbij de uitsmijter wel erg karig was en de schnitzel prima verzorgd. Er is een grote keus uit drankjes. Van de wellness hebben wij geen gebruik gemaakt, wel vonden wij de prijzen voor de behandelingen zeer pittig. Al met al een goed maar krap verblijf gehad.

Datum van verblijf: december 2019