Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 142
Hotels.comUS$ 142
PricelineUS$ 131
TravelocityUS$ 142
FindHotelUS$ 142
eDreamsUS$ 126
Beoordeeld op 2 november 2019

heel rustige locatie (al moet je je mogelijk wel behelpen met parking, maar is in het dorp wel gratis)
uitgebreide faciliteiten zoals fitness, en tal van ontspanningsmogelijkheden
kamer is zeker ok
restaurant is een echte topper en zijn geld zeker waard
de ingang van het hotel heeft smalle trappen, kan lastig zijn met zware bagage
sommige kamers zijn met heel veel trappen te bereiken
geluidisolatie in de kamers kan beter
ontbijtindeling kan beter (nogal smal) en samenstelling ook (geen roerei of pannekoek), sommige items waren bijna op en werden niet aangevuld
om vanuit het hotel naar de wellness te gaan moet je een lift nemen en dan kan je verspreid over drie verdiepingen de wellness ontdekken. zou handig zijn om iets meer uitleg te krijgen en bvb een plattegrond, weinig personeel te bespeuren om iets aan te vragen
al bij al niet te ontgoocheld, maar kan mits wat kleine zaken echt een topper worden!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 25 september 2019

Het was een jubileumweekend van 35 motorrijders die met veel plezier in Luxemburg hebben rond gereden. Mede dankzij ook een route van het hotel. Garage voor de motoren was prima. Veilig en droog voor 30 motoren.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Zeer fijn hotel ,zeker de Spa , heel mooi en modern , lekker avond eten,.Uitgebreid en verzorgd ontbijt .
Voorziening van diverse sport mogelijkheden .Hotel is goed gelegen nabij het meer ,om te fietsen of te wandelen voor herhaling vatbaar..

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Zeer fraaie 2-persoonskamer met een massagedouche. Dat is wat wij aantroffen tijdens onze meerdaagse motor toer naar het Zwarte Woud. Heerlijke matrassen. Prima diner. Garage voor de motoren. De vele trapjes en hoogteverschillen maakten het een prettig verblijf in een pittoresk dorp.

Kamertip: Beslist de moeite waard om de kamers van binnen te zien. Een overnachting die ons bij zal blijven.
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Wij hebben een perfect verblijf gehad bij dit hotel! De kamer was wat ouderwets, maar de bedden lagen heerlijk, het ontbijtbuffet was zéér uitgebreid, werkelijk voor iedereen wat wils. Vers brood dat je zelf kon afsnijden, harde broodjes, kaas, vleeswaren, rauwkost, eitjes (wel even zelf koken, maar dat kun je vast wel), verse jus, soorten yoghurt en muesli, een gezellig ingerichte onbijtruimte. Het restaurant... 2 kaarten met heerlijke gerechten. Je hebt je bestelling binnen een mum van tijd voor je neus staan en je wordt geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel dat over het algemeen alle talen wel zo'n beetje spreekt. Er is een afgesloten garage voor motoren en op je kamer vind je een tv, minibar, douche, toilet en fohn. Alles aanwezig dus!