Gratis annuleren tot 28/02/21
Travelocity84 US$
Agoda.com66 US$
Orbitz.com84 US$
Beoordeeld op 7 mei 2019

nette kamers, voorzien van alle benodigdheden.
gezellige bar, voorzien van boeken en gezelschapsspelen .
vriendelijk personeel.
erg hond vriendelijk, honden mogen alleen op de kamers blijven, je mag ze mee in de bar brengen om iets te eten en te drinken.
de omgeving is ideaal voor mensen die graag wandelen, enkele wandelroutes passeren langs het hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een schitterende plek. Heerlijke ligstoelen op groot grasveld aan het water.
We waren met 8 mannen. s'Avonds diner. Voorgerecht grote salade daarna hoofdgerecht met asperges en dan nog dessert. Heerlijke gerechten maar wel te grote porties. Dat is weer eens wat anders.
Prima kamer met mooie, lekkere douche.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Kamers zijn eenvoudig maar heel netjes. Grote douche. Ontbijt basic maar meer dan voldoende. Gekookt eitjes vers stokbrood, croissants, hesp, kaas, etc. Heerlijke sterke koffie. Mooi terras aan de waterkant. Vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een bijzondere plek midden in de natuur is dit. Mooir tuin en terras met zon en schaduwplekken.
Gelunched in de bar. Begonnen met een lekkere cappuccino waarbij je kunt kiezen tussen melkschuim of slagroom.
Een ommelet staat op de kleine kaart en is pas vanaf 1430u te krijgen, jammer want ik had om 1345u trek in een ommelet. Maar gelukkig staat er op de kaart ook een lokale specialiteit: gromperkichelchen. Een soort rösti maar met minder ui. Erg lekker. Gekozen voor de varianten met zalm en de geitenkaas. Beide erg lekker.
Vrolijke en vriendelijke bediening die zelfs wat Nederlands spreekt en verder Engels, Frans, Portugees en Duits.
Restaurant ziet er mooi uit.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Het hotel is gevestigd in een oude watermolen, aan een beekje, en met een prachtige tuin om te loungen. Goede kamer (met vernieuwde badkamer), erg stil, en koel, zelfs in deze hitte.
Heel vriendelijk personeel, en lekker van eten.

Datum van verblijf: augustus 2018