Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 144
TravelocityUS$ 140
eDreamsUS$ 144
Beoordeeld op 9 februari 2022

t was laagseizoen en toch was buffet zeer uitgebreid en meer dan in orde .Prachtig gelegen , mooie kamer met uitzicht op de rivier.
Goede ontvangst van het personeel . Geen probleem te parkeren .
Mooi restaurant.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de rivier
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 28 oktober 2021

Schitterend gelegen hotel, alle rust, midden in de natuur. Vriendelijke ontvangst en toppersoneel. Accommodatie zoals op de foto's: 'what you see is what you get!' Ontbijt + diner tiptop in orde! Bushalte op 10 minuutjes wandelen. Openbaar vervoer is gratis in Luxemburg. Wij hebben de auto op de parking laten staan en alles te voet, met de bus en met de trein gedaan. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2021
Paul Reception, Guest Services / Front Office van Cocoon Hotel Belair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Goedemorgen,

Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een paar woorden te schrijven over uw recente bezoek aan Cocoon Hotel Belair.

We zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, vooral het ontbijt en de service van ons personeel.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Paul

Beoordeeld op 1 augustus 2021

Wij verbleven in een superior kamer, was niets mis mee. Grote c.q. schone kamer, koelkast en een fijne balkon met uitzicht op de rivier en aan de overkant een “groene wand van bomen” in een woord prachtig. Het hotel ligt in een dal, het is een oase van rust. Het ontbijt is top, genoeg beleg en variatie. Er wordt zelfs champagne geschonken. Vrij bijzonder, maar gezien de verblijfskosten mag het ook wel. Overigens is er in de omgeving behalve wandelen en of fietsen niets te doen. Wil je ergens anders gaan lunchen en of dineren dan raden wij Diekirch aan. Zit een uitstekende Italiaan.

Datum van verblijf: juli 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 10 augustus 2021

Goedemiddag

Bedankt voor de feedback over uw recente bezoek aan Cocoon Hotel Belair.

We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, vooral uw kamer en het ontbijt.

Het is waar dat de regio nogal afgelegen lijkt, maar er is genoeg te doen in de regio met veel kastelen binnen 30 minuten van het hotel, rondleidingen op het meer van de rivier de Sure, veel musea (Militaire geschiedenis, Autogeschiedenis en de UNESCO geaccrediteerde Family of Man), zijn er ook tal van plaatsen met lokale ambachtelijke producten (Kaarsenmaker in Heiderscheid, lakenmaker in Esch-sur-Sure), en zoals je hebt opgemerkt vele wandelroutes.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Paul

Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Op basis van de recensies over dit hotel hadden wij geboekt met ons hondje voor 3 nachten.
Toen we op onze kamer kwamen waren we best teleurgesteld. De kamers zijn erg gedateerd, in de beschrijving van het hotel staat dat de kamers airconditioning hebben. Dit is echter niet zo. Wij hadden kamer 204. De andere gasten van dit hotel zijn allemaal senioren. Dus als jong koppel heb je er niet echt iets te zoeken. Er is in de buurt ook niks te doen. Geen winkels, supermarkt enz.
De ligging van het het hotel is wel mooi, echter hebben ze super leuke ligbedjes staan op het grasveld aan de rivier, maar deze zijn vanwege de Corona gesloten, dus een lekker chillplekje heb je er niet.
De enige pluspunten zijn: het vriendelijke personeel en het lekker eten in het restaurant.
Wij hadden geboekt in Hotel Belair, op weg naar het hotel kom je langs Hotel Larive, misschien dat het daar beter is.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 30 oktober 2020

Er is weinig aan te merken op dit hotel. Misschien dat de kok soms iets te ver gaat in het verfijnen van traditionele gerechten. Er zijn mooie wandelingen die allen bergop beginnen. Het merendeel van het personeel spreekt meer dan 3 talen.

Datum van verblijf: juli 2020