“Kortom: Super van amuse tot koffie”
Beoordeling van JAN VERHELST - GESLOTEN

JAN VERHELST
Prijsklasse: € 30 - € 80
Beschrijving: Samen met gastvrouw Ineke Claeys brengt de chef een smaakvolle seizoenskeuken, bereid met verse producten van topkwaliteit.
17 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle combinaties waren top! Een verscholen topchef en heel vriendelijke gastvrouw zorgen ervoor dat de totaal beleving klopt van de eerste amuse tot het dessert: verrassend en top kwaliteit. Dit is een restaurant die ook een top selectie maakt voor bijpassende wijnen. Kortom: super!

Datum van bezoek: mei 2022

19 oktober 2020 beoordeeld

Was ons 2de bezoek aan dit gezellig strak ingericht restaurant. Hadden juist de nieuwe menu vernomen die geserveerd werd tijdens de coronatoestanden.
De 4-gangenmenu was terug top,mooi maar in het bijzondere lekkere gerechten werden ons voorgeschoteld. Deze waren vergezeld van lekkere wijnen. Als ik één minpuntje moet vermelden is dat 1glas wijn per gerecht wat weinig is. Het ganse menu koste 125€. Bij het dessert werd er nog iets extra geserveerd,wij konden dit niet nalaten dit te proeven. Maar bij de eindafrekening stond dit extra-tje aangerekend voor 12,50€. Dus de eindafrekening voor ons 2 bedroeg 275€. Dan mag er steeds een 2de glas wijn extra voorzien worden. Dit even terzijde want we hadden toch zeer lekker en gezellig getafeld!

Datum van bezoek: oktober 2020
18 september 2020 beoordeeld

Super adres! Heel lekker gegeten. Originele smaken maar toch heel toegankelijk. Prijs/kwaliteit top! Het was heerlijk genieten! Top chef en heel vriendelijke ongedwongen bediening. Niks op aan te merken. Merci Jan Verhelst en team!

Datum van bezoek: september 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top-adres ! Gastronomie aan een zeer betaalbare prijs. Zeer lekkere wijn en vlotte, vriendelijke bediening. Een echte aanrader !

Datum van bezoek: juli 2020
1 maart 2020 beoordeeld

Niet verwachte smaakcombinaties en even onverwachte bijhorende wijnen maar alles valt subliem en harmonieus samen. Zeer rustig kader. Een nieuwe ontdekking nu wij Gent vermijden wegens LEZ, circulatieplan en dure parkeertoestanden.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die JAN VERHELST bekeken, bekeken ook