535olivier
Malle, België

hotel is toe aan opfrissing

3,0 van 5 bollen19 jun 2024 beoordeeld
Zeer lekker gegeten in het restaurant en het ontbijt (vanaf 6uur) was ook zeer compleet. Mijn kamer was echter aan opfrissing toe. Het personeel is zeer vriendelijk. Handig is ook dat je 's morgens direct op de E17 zit.
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Van der Valk Nazareth Superior Room
Restaurant
7.5 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
Meer hotels in Nazareth bekijken
Beoordeeld op 16 juni 2024

Alles tot in de puntjes verzorgd. Zeer lekkere brunch en een aangename sfeer. Lekker eten en genoeg drinken. Personeel was heel vriendelijk en niets was hun te veel om te doen. Leuke ervaring gehad, en wij komen zeker nog eens opnieuw terug.

Beoordeeld op 16 juni 2024

Heerlijk ontbijt, behulpzaam en vriendelijk personeel, uitgebreide keuze. Je kan rustig en op het gemak genieten van koffie, cava, vers fruitsap, verschillene broodjes en beleg. Er is zelf mogelijkheid tot maken van smoothie met verse groenten. Top!

Beoordeeld op 16 juni 2024

Vuile lakens, witte vlekken op stoffen meubilair, hoofd einde al even niet meer afgestoft. 20 tal muggen in de kamer die bleven binnen komen vermoedelijk via airco. Uitleg is overmacht ik zeg probleem met dak unit van airco.

Beoordeeld op 12 juni 2024

De kamers zijn sterk verouderd verschillend zaken die kapot waren, over waren muggen die er rondvlogen en over tegen het plafond doodgeslagen muggen… Echt degoutant…

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juni 2024

In het verleden met enige regelmaat hier verbleven ivm werk, altijd alles dik in orde.
Afgelopen week weer daar ivm werk geweest, maar bij aankomst schrok ik van de staat in en om het hotel.
De mensen die er werken doen zeker hun best, maar het ziet er echt niet meer uit daar.
Ik kreeg een suite toegewezen, maar het woord suite mag hier niet gebruikt worden, alles oud, smerig en op.
Van der valk ga je schamen hiervoor, onderneem actie of gooi de toko dicht!!!

Reistype: Reisde voor zaken