Word beloond met One Key
ZenHotels.com
sandervanhemert

Prima hotel, wel duur

4,0 van 5 bollen31 mrt 2024 beoordeeld
Prima hotel, de kamer ziet er gemiddeld uit, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Het was schoon! Helaas wel eten vergeten in het restaurant. Was jammer. De prijs vond ik wat aan de hoge kant voor wat je krijgt. Ander Van Der Valk op goede vrijdag was een heel stuk goedkoper.
Reistype: Bezocht alleen
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Camera arancio
Vio.com
    2.6 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
    Hotel Van der Valk Nazareth Superior Room
    • Booking.com
    0.0 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
    Gratis parkeren
    vue de la terrasse du resto
    • Expedia.com
    9.8 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
    Restaurant
    Meer hotels in Nazareth bekijken
    Beoordeeld op 26 maart 2024

Hotel met niet de beste beoordelingen, maar lag perfect op mijn route en de prijs was zeer redelijk dus besloten gewoon te proberen. Van der Valk heeft bij mij namelijk een goeie naam.

Het gebouw is in 2014 en 2016 gerenoveerd, maar dit lijkt met niet evenveel liefde gebeurd. Kapotte ruiten, her en der blijkt de nieuwe verf los te laten en zijn er meerdere oude lagen verf zichtbaar en het voelt een beetje alsof iemand naar de action gerend is en een blik verf en rol behang gehaald heeft.

De medewerker bij de receptie leek er ook niet mega veel zin in te hebben, hangende aan de balie, steeds zijn hand voor zijn mond en nogal zuchtend en mompelend. Maar verder wel beleefd.

Mijn kamer was keurig, vertrouwde Van der Valk inrichting en keurige moderne badkamer. Niks op aan te merken en keurig schoon allemaal.

Alleen bij betaald voor een premium kamer omdat hier een bad bij zou zitten volgens de website. Dit bleek niet het geval, beneden navraag gedaan en blijkt dat geen van de premium kamers een bad hebben. Enkel de standaard kamers en de medewerker wist niet welke want sommigen hadden blijkbaar een bad in plaats van douche. Ook kon mij niet verteld worden wat dan het “voordeel” van de premium kamers is, behalve dat volgens de medewerker netter zouden zijn.

Hij dacht wel even over een oplossing zoals een suite, maar dat kon alleen als ik maar 1 nacht zou blijven ipv 2. Omdat de kamer en hotel mij verder beviel besloten dat het dan maar erg jammer is geen bad te hebben. Had me er wel op verheugd, maar ja.

wat de kamer betreft, het was even zoeken naar de lichtschakelaars en niet alle schakelaars aanwezig deden ook iets dus dat was even een puzzel. En de badkamer hoewel modern was toch wel schaars verlicht en de regendouche verloor om de minuut zijn waterdruk, het water stopte niet helemaal en werd niet koud maar een beetje vervelend was het wel.

Het ontbijt begon ook een beetje zoekend, je moet eerst door het restaurant zelf lopen waarna in een andere zaal het ontbijt is. Ook het vinden van een bord en een plekje bleek even een klein beetje lastig, de tafels werden wel snel geruimd maar niet zo snel weer gedekt dus er liepen veel mensen zoekend rond naar een plekje met bestek.

Het ontbijt zelf was wel heerlijk, enorm uitgebreid, veel keuze en vers.

Tot slot geen enkel moment last gehad van de ligging aan de A17.

Al met al, deels kan ik mij in door anderen geuitte kritiek vinden, maar tegelijk word het naar mijn mening ook overdreven

• Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 25 maart 2024

Het water in de kamer was koud. Nadat we een andere kamer kregen was het niet beter. We zaten dan op een goedkopere kamer!! Het ontbijt is benedenmaats qua sfeer. Er was nog maar 1 tafel. De rest was allemaal gereserveerd voor grote groepen die ze naar mening ook in de zaal ernaast konden zetten. Het was er heel druk. De koffieapparaten hadden geen melk dus cappuccino of latte was geen optie.

Beoordeeld op 21 maart 2024

Was een zeer gastvrij hotel, we hadden een late check-in wat geen probleem was. Bar was nog kort open zodat we nog even een drankje konden doen. Geen last gehad van de snelweg er naast ondanks we aan de snelwegzijde lagen. Bedden iets te zacht voor mijn doen. Ontbijt was uitermate goed verzorgd en check-out verliep soepel.

• Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 13 maart 2024

Voor een paar dagen erop uit kozen we voor Gent. We boekten een Van der Valk hotel in de onmiddellijke omgeving. We hebben daarvan beslist geen spijt gehad. Mooie ruime kamer, uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Ook het personeel was gastvrij en vriendelijk. Chapeau!.

Beoordeeld op 12 maart 2024

Grote kamer maar badkamer mag een opfrisbeurt hebben. Zeer zachte matras maar wel proper.
    In het restaurant lekker gegeten en het personeel zeer vriendelijk.
    Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.
    Ligt direct aan de autostrade maar geen geluidshinder, heel goed geïsoleerd