Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 4 november 2023

Vriendelijke ontvangst, heerlijk diner in het restaurant (vooral de truffelpuree was heerlijk).
Propere kamer (enkel onder het bed lag wel wat stof). Goede bereikbaarheid en geen geluidsoverlast (langs autostrade).

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Badkamer plafond duidelijk zichtbaar beschadigd bij aankomst en gaat ‘s nachts flink lekken, waardoor ik ‘s ochtends de grote plas water in de badkamer dan maar opdep met een stel handdoeken, vieze vloer, haren in de douchecel en een safe die niet werkt. Bar gesloten. Onhygiënisch en onbehoorlijk.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Op 27/10/23 zijn we met drie familieleden in het restaurant Van der Valk in Nazareth (bij Gent) weest eten. De ervaring was ontgoochelend !
De steaks waren doorbakken,alhoewel apoint en seignant gevraagd,
en moesten teruggenomen worden. De tweede versie was volgens wens, maar zeker niet de kwaliteit van een "filet pure". Het waren ook eerder mini versies, alhoewel de prijs maxi was. De bijgevoegde groenten, uit een bokaal
waren eveneens mini porties en van ondermaatse kwaliteit.
Kortom een ervaring dat zijn dure geld zeker niet waard was. Spijtig, want ik ben al in vele Van der Valk hotels geweest, en de restaurants waren steeds
een festijn. Beter Van der Valk Nazereth van de hand doen.
Marcel Lescrauwaet

Kamertip: Het hotel is zeer verouderd en het restaurant te mijden. Peperduur voor wat je krijgt en de eerste bestelling moest worden teruggenomen.
Beoordeeld op 22 oktober 2023

kamer ok, maar helaas na twee mal verbleven in kamer 122, nog steeds geen warm water ! ! ! dit nu ook gemeld maar zal nooit meer komen logeren, dat staat vast
bedden zijn ok, verlichting iets minder, badkamer ok, maar geen warm water, noch in douche / ligbad / lavabo.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2023

Het is niet een heel erg hotel als je er niet teveel van verwacht, maar na het zelf ondervonden te hebben, moet ik toch wel concluderen dat de slechte reviews niet overdreven zijn.

We zijn vriendelijk ontvangen en het ontbijtpersoneel was ook heel aardig. De kamers waren ook lekker ruim wat erg fijn was. Het personeel is top, maar het hotel zelf laat wat steken vallen..

Het is een oud hotel, de kamers zijn gedateerd. Richting onze kamer zagen we al wat kapotte dingen (zoals deurtjes) die er echt niet uitzien en nodig vervangen moeten worden. Op onze kamers zaten heel veel dode beesten op het plafond, wat gewoon niet zo fris is. En de bedden zijn echt verschrikkelijk. Als je een slechte slaper bent zou ik in combinatie met het lichte geluidsoverlast van de snelweg niet hier gaan slapen.

Verder is de schimmel in de badkamer echt not done, verhuur de kamer dan niet.

Het is echt geen verschrikkelijk hotel, maar wij zouden niet nog een keertje boeken.