Marcel L
Ertvelde, België

Restaurant Van der Valk Nazareth : een diepe ontgoocheling

1,0 van 5 bollen30 okt 2023 beoordeeld
Op 27/10/23 zijn we met drie familieleden in het restaurant Van der Valk in Nazareth (bij Gent) weest eten. De ervaring was ontgoochelend !
De steaks waren doorbakken,alhoewel apoint en seignant gevraagd,
en moesten teruggenomen worden. De tweede versie was volgens wens, maar zeker niet de kwaliteit van een "filet pure". Het waren ook eerder mini versies, alhoewel de prijs maxi was. De bijgevoegde groenten, uit een bokaal
waren eveneens mini porties en van ondermaatse kwaliteit.
Kortom een ervaring dat zijn dure geld zeker niet waard was. Spijtig, want ik ben al in vele Van der Valk hotels geweest, en de restaurants waren steeds
een festijn. Beter Van der Valk Nazereth van de hand doen.
Marcel Lescrauwaet
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: Het hotel is zeer verouderd en het restaurant te mijden. Peperduur voor wat je krijgt en de...
Reistype: Bezocht met familie
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Camera arancio
    2.6 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
    vue de la terrasse du resto
    3.5 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
    11.6 km van Van der Valk Hotel Nazareth-Gent
    Bar/lounge
    Meer hotels in Nazareth bekijken
    Beoordeeld op 22 oktober 2023

kamer ok, maar helaas na twee mal verbleven in kamer 122, nog steeds geen warm water ! ! ! dit nu ook gemeld maar zal nooit meer komen logeren, dat staat vast
    bedden zijn ok, verlichting iets minder, badkamer ok, maar geen warm water, noch in douche / ligbad / lavabo.

• Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 16 oktober 2023

Het is niet een heel erg hotel als je er niet teveel van verwacht, maar na het zelf ondervonden te hebben, moet ik toch wel concluderen dat de slechte reviews niet overdreven zijn.

We zijn vriendelijk ontvangen en het ontbijtpersoneel was ook heel aardig. De kamers waren ook lekker ruim wat erg fijn was. Het personeel is top, maar het hotel zelf laat wat steken vallen..

Het is een oud hotel, de kamers zijn gedateerd. Richting onze kamer zagen we al wat kapotte dingen (zoals deurtjes) die er echt niet uitzien en nodig vervangen moeten worden. Op onze kamers zaten heel veel dode beesten op het plafond, wat gewoon niet zo fris is. En de bedden zijn echt verschrikkelijk. Als je een slechte slaper bent zou ik in combinatie met het lichte geluidsoverlast van de snelweg niet hier gaan slapen.

Verder is de schimmel in de badkamer echt not done, verhuur de kamer dan niet.

Het is echt geen verschrikkelijk hotel, maar wij zouden niet nog een keertje boeken.

Beoordeeld op 7 oktober 2023

Slecht hotel vies en zeer zeker niet onderhouden!!!!!!
    Zou dit niemand aanraden qua prijs ben je beteraf ergens anders.
    Vaker bij vd Valk elders geweest.
    Dit had ik niet verwacht in een vd valk hotel.

Beoordeeld op 6 oktober 2023

Algemeen goed, met wat aandachtspunten voor hygiëne in de openbare ruimten.
    Fijne bedden, goede badkamerfaciliteiten. Mogelijkheden tot fietsverhuur en stallen van eigen fietsen in afgesloten ruimte met oplaadmogelijkheid voor e-bike.
    Mogelijkheid voor het maken van uitstapjes en mooie fietstochten. Locatie direct aan de snelweg, wij hadden een kamer aan de boskant.

Beoordeeld op 6 oktober 2023

Prima hotel zoals elk van der valk hotel, goede bedden etc.
    Alleen het eten was belachelijk duur 20 euro voor een voorgerecht met 2 kroketjes en 28 euro voor een hoofdgerecht vind ik een beetje overdreven.

Reistype: Reisde voor zaken