Trip.com
Hotels.comUS$ 116
TravelocityUS$ 116
PricelineUS$ 122
Beoordeeld op 27 juni 2022

Minpunt: De kamers hebben geen airco. De bediening bij check-in en check-out erg vriendelijk. De bediening in het restaurant was erg vakkundig en vriendelijk. Een grote pluim voor Tom, wat een vriendelijke vakman.

Beoordeeld op 26 juni 2022

Een comfortabel hotel met vriendelijk personeel. Een goede uitvalsbasis voor overdag en een goed restaurant en terras voor 's avonds om gezellig te zitten. Helaas wel wat lawaaiig door de snelweg die er vlak langs liep. Hierdoor moest er steeds worden omgereden als je richting Gent wilde gaan.

Beoordeeld op 26 juni 2022

Bij de Black Angus kregen wij alleen friet met mayo en minimaal een paar stukjes groente voor de sier op het bord, voor €28 een Snackbar menu geserveerd
Je mag bij een restaurant minimaal verschillende schaaltjes groentes verwachten en keuze tussen frietuur en aardappeltjes

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 juni 2022

Prima hotel, langs de E17 in Belgie maar geen hinder ondervonden van het wegverkeer. Hotel is netjes met een goed bed in een schone kamer en een uitstekende keuken.
Precies zoals je van Van Der Valk mag verwachten

Beoordeeld op 20 juni 2022

Als je de standaard van vd valk kent, is dit echt niet wat je verwacht. Wat mij betreft veruit het minste vd Valk Hotel dat ik ken. Toen ik er was stonk het in de gangen, was er geen heet water in mijn kamer en was de Hotelbar gesloten.

• Reistype: Reisde alleen