Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com102 US$
Expedia.com103 US$
Priceline102 US$
eDreams102 US$
Travelocity103 US$
Trip.com107 US$
Beoordeeld op 21 februari 2021

Geen koffie bij het ontbijt, zelf ophalen aan balie en extra betalen of laten leveren aan de kamer met nog eens een opleg van 7.5 €. Dat is wat veel van het goede. Daarbij koude kamer en na vraag een kamer van 30 graden gedurende de hele nacht.

Beoordeeld op 20 februari 2021

Slechte bedden welke absoluut niet lekker slaapt, geen minibar, geen warm water in de badkamer maar lauw, service kan beter, als je iets aangeeft of vraagt wordt er geen actie op ondernomen, dit hotel is ver weg van de van der valks die ik heb ervaren

Beoordeeld op 8 februari 2021

Mooie kamers . Vriendelijke mensen. Enkel was ons voorgerecht en hoofdgerecht samen geleverd op de kamer waardoor hoofdgerecht koud had tegen dat voorgerecht op was .
Zeer jammer .
Maar kamer was proper en verder alles ok .

Beoordeeld op 1 februari 2021

Het hotel deed aan de verwachtingen. We konden de vrachtwagen goed en veilig parkeren. Centrale ligging en nette en comfortabele kamers. Ontbijt was uitgebreid, moesten het in verband met de Corona maatregelen op de kamer nuttigen maar dat was geen probleem.

Datum van verblijf: januari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 januari 2021

Ambassador suite geboekt. Van een suite met sauna etc verwacht ik wel iets bij vd valk.. maar dit was echt dramatisch, hele smerige oude badkamer met vieze gele voegen en beschimmelde douchekop. Iedere keer als ik mijn handdoek op de grond had gelegd werd mijn handdoek knalgeel ipv wit! Daarnaast zat er geen lamp in de douche, de douche zat in een verstopte hoek met opstap van een oude gladde douchebak waar ik op mijn bek ben gegaan. Ze zeggen dat de suites recent gerenoveerd waren, maar een grondige schoonmaak beurt kan er niet vanaf. Daarnaast was het ontbijt al helemaal verschrikkelijk, mijn gebakken ei stonk en het leek wel een rubberen brok die al een week in de koeling heeft gestaan. Ik had 4 broodjes en een kaasplateau besteld, vervolgens krijg je 1 plakje kaas! Zelfs in de gevangenis heb je het nog beter voor elkaar. Te erg voor woorden dit.. voor mij nooit meer

Datum van verblijf: januari 2021