“Onverwacht ”
Beoordeling van Brasserie Zone 30

Brasserie Zone 30
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Nazareth
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak vriendelijke ontvangst en bediening eten zeer lekker prijs kwaliteit een aanrader kom zeker terug met vrienden of familie

Datum van bezoek: oktober 2018

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een huwelijksreceptie wilden we nog iets eten. Recent opende deze nieuwe brasserie in ons dorp. De zaak was verre van volzet en veel tafeltjes waren zelfs niet gedekt. Toch kregen we de boodschap dat men volzet was. Toen we de gastvrouw vriendelijk op de vele beschikbare tafeltjes wezen, werden we afgeblaft. Ongehoord dat een beginnende zaak die nog alles te bewijzen heeft zich kan veroorloven om stomweg klanten te weigeren.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

enorm goede ontvangst;lekker gegeten niks tekort vlugge bediening kwamen niks tekort komen zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2018
26 september 2018 beoordeeld

Een eerste bezoekje was meer dan de moeite waard. We namen de palingkroketten van het suggestiebord en kregen een extra bordje om deze te delen, hoofdgerecht met kabeljauw en roggevleugel was superlekker. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: september 2018
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nazareth richtte onlangs het dorpsplein opnieuw in en het hele gebied werd zone 30. Maar aan de rand ervan, in de drapstraat, dook sinds half augustus 2018 een nieuw restaurant op "zone 30" en het is echt de max. Een jong koppel brengt een frisse wind en een ziel. Bediening super vriendelijk en verzorgd. De côte à l'os die we namen was succulent lekker. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Brasserie Zone 30 bekeken, bekeken ook

Eke, Oost-Vlaanderen
Nazareth, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Zone 30 geweest? Deel je ervaringen!