“Lekker eten in een topkader”
Beoordeling van Schatteman

Schatteman
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Hertsberge
Prijsklasse: € 60 - € 200
Keukens: Frans
Beschrijving: Een fascinerende verpozing in een idyllisch kader, waar fijnproevers culinair betoverd worden door chef Gregorys enthousiaste, creaties geïnspireerd op het ritme van de jaargetijden
4 april 2024 beoordeeld

Wat een prachtige omgeving waar je in terecht komt. Tussen het groen staat een mooie villa met pas gerenoveerde tuin. Parking is er meer dan voldoende.
Je wordt er zeer gastvrij ontvangen en mag genieten van het aperitief in de salon. Wat een heerlijke hapjes worden er hier bij geserveerd!
Over het eten zelf totaal geen opmerkingen, alles was perfect. Goede smaakcombinaties, schilderijen op je bord.
We komen nog eens terug! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2023

23 februari 2024 beoordeeld

Via Bongo (verjaardag)

mooie locatie in het midden van het bos
Vriendelijke ontvangst van de eigenares
Apero van het huis was zeer lekker en de hapjes waren verfijnd en lekker. Het apero werd opgediend in een salonnetje. Daarna werden we uitgenodigd om aan de tafel te gaan.
Deze was heel mooi gedekt, en ook de kaart voor de verjaardag van mijn vrouw was een leuk extraatje :)

Het eten was enorm lekker en mooi afgewerkt.
Alles werd voorafgegaan door een deskundige uitleg; zowel het gerecht als de wijn.
Alle gebakjes die bij de koffie werden geserveerd werden vers gemaakt ter plaatse en dat was er echt wel aan te merken.

Verse producten, een fantastische kok, vlotte bediening.. het plaatje klopte volledig, hier komen we met plezier nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2024
6 februari 2024 beoordeeld

Na de vriendelijke ontvangst kregen we het aperitief in het salon. Een lekker glaasje “puur chardonnay”champagne lusten de meesten onder ons wel, denk ik. 5 lekkere amuses vergezelden dit drankje. Daarna namen we plaats in de zaal waar iedere tafel net ver genoeg staat om geen “hinder” te hebben van de andere gesprekken. Elk gerecht was een smaakexplosie en werd begeleid door een uitstekende wijn die helemaal paste. Geen doordeweekse en bekende wijn, maar een geslaagde voorstelling van nieuwe namen en streken. Na al dit lekkers kwam er nog een overdonderende dessert- en kaaskeuze. En deze hele belevenis wordt van tekst en uitleg voorzien door de zeer aangename en guitige lady-of-the-house.

Datum van bezoek: februari 2024
26 november 2023 beoordeeld

Uitstekend geheel! Relaxte en super attente & efficiënte bediening, elk gerecht was een ontdekking van smaken; soms op het eerste zicht gewaagde combinaties die toch perfect harmonieerden, soms meer voor de hand liggende die qua smaak zeker niet moesten onderdoen. Ook 1 van de weinig zaken die zo kan verrassen met een alcoholvrij aperitief (dark & stormy). Prima kader ook, gezellig met de open haard in deze tijden maar de rustige omgeving en het terras buiten nodigen ook uit om terug te keren bij beter weer.
De kar met zoetigheden op het einde was ook een leuke touch.
Ook een pluspunt is de ruimte tussen de tafels, daar kunnen een aantal sterrenzaken nog van leren...

Datum van bezoek: november 2023
13 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot eind puur verwend door de gastvrouw des huizes. Ze nam ons precies mee op een trip doorheen de avond met aangepaste sappen en wijntjes die bovendien tot z’n recht kwamen bij de verfijnde gerechten.
Van amuses tot de dessertkar was het genieten!

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Schatteman bekeken, bekeken ook

Ruiselede, West-Vlaanderen
Beernem, West-Vlaanderen

Ruddervoorde, West-Vlaanderen
Wingene, West-Vlaanderen

In Schatteman geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.