“het eten was koud en flauw”
Beoordeling van 't Pleintje

't Pleintje
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Oeselgem
4 weken geleden beoordeeld

we waren er op een mooie zonnige dag /heel druk te weinig personeel en moesten 1.30 wachten op ons eten.de bestelde drank was er na een half uur nog niet....heel slecht georganiseerd
weiger dan gasten en lever kwaliteit aan de gasten die er zitten
mijn man had mosselen waren goed ik had pasta met scapi
leek wel spaghetti met koude en zonder smaak de scampies

Datum van bezoek: juli 2021

26 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan te raden!
Fijne plaats om te aperitieven, lekker te eten en leuke tijd te hebben.
Bediening die heel aandachtig is.
Aandacht voor de kinderen met de speelhoek is super + ook de maaltijd voor de kleinsten perfect op niveau.
Heel lekkere en grote ribben + dito pasta’s.
Doe zo verder!

Datum van bezoek: juni 2021
9 oktober 2019 beoordeeld

klein maar gezeliig lekker restaurantje in het centrum. lekker eten en vriendelijk personeel. en parking nabij

Datum van bezoek: september 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant en in de zomer top buiten!!!ruim terras en lekkere coupes!!! Lekker eten in een mooi kader

Datum van bezoek: augustus 2019
12 december 2018 beoordeeld

herwarmde spaghetti - BAH
Kgeloof dat die vriendelijke Mevrouw er alleen voor staat (keuken en bediening) - er waren 7 klanten - 4 tafels

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die 't Pleintje bekeken, bekeken ook

Oeselgem, West-Vlaanderen

In 't Pleintje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.