Beoordeeld op 10 september 2019

Vanessa is een super gastvrouw waar je helemaal jezelf kan zijn. Ze heeft zoveel kwaliteiten. Ze geeft je de mooiste wandelroutes, kookt subliem goed !! In de kamers is alles aanwezig. Plek om te herbronnen en tot rust te komen. Plaats om nooit te vergeten en ervaring die ik koester. Conny

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Vaak gelauwerde B&B, en terecht. Een van de topplekken uit het boek “Logeren bij Belgen”, in het begin van het gebergte nabij Motril. Ietwat afgelegen en enkel bereikbaar langs lange, onverharde weg die evenwel geen obstakel vormt: de kookkunsten van de gastvrouw maken een avondlijke verplaatsing naar een eethuis elders titaal overbodig. Wie allergisch is aan Vlamingen met vakantie, kiest best een andere stek.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 september 2018

Vanessa is een super gastvrouw met een aangename humor :-) . Niets is haar teveel en koken doet ze met hart en ziel én LEKKER ! De Cortijo is mooi en verzorgd en de kamers súper netjes ! Een echte aanrader !!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Deze b&b staat voor altijd in ons geheugen gegrift.
Wat een indruk laat dit op ons na !
Woorden schieten mij tekort.
Wat Vanessa en haar team daar klaarspelen is hemels.
Het hele domein, de kamers, het zwembad steeds kraaknet.
Een ontbijt om U tegen te zeggen.
Heerlijke avondmalen met de meest verse producten.
En dan de babbels met deze prachtvrouw, wat een levenswijsheid.
Je keert hier huiswaarts als een ander mens. Zeer zeker ontspannen.
Bedankt !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Logeren bij ons Vanessa en Jorge is the max ! Heel mooi guesthouse, ruime kamers en een pracht van een zwembad. Het eten is van top kwaliteit, beter kan niet ! Vanessa is geweldig in uitstappen plannen, geeft supergoede raad....we,zullen ook onze uitstap naar de vismijn en daarna ons etentje in Motril niet vergeten ! deze B en B is gewoon super ! Wij komen zeker en vast nog eens terug !

Datum van verblijf: juni 2018