Beoordeeld op 1 oktober 2018

Vaak gelauwerde B&B, en terecht. Een van de topplekken uit het boek “Logeren bij Belgen”, in het begin van het gebergte nabij Motril. Ietwat afgelegen en enkel bereikbaar langs lange, onverharde weg die evenwel geen obstakel vormt: de kookkunsten van de gastvrouw maken een avondlijke verplaatsing naar een eethuis elders titaal overbodig. Wie allergisch is aan Vlamingen met vakantie, kiest best een andere stek.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 september 2018

Vanessa is een super gastvrouw met een aangename humor :-) . Niets is haar teveel en koken doet ze met hart en ziel én LEKKER ! De Cortijo is mooi en verzorgd en de kamers súper netjes ! Een echte aanrader !!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Deze b&b staat voor altijd in ons geheugen gegrift.
Wat een indruk laat dit op ons na !
Woorden schieten mij tekort.
Wat Vanessa en haar team daar klaarspelen is hemels.
Het hele domein, de kamers, het zwembad steeds kraaknet.
Een ontbijt om U tegen te zeggen.
Heerlijke avondmalen met de meest verse producten.
En dan de babbels met deze prachtvrouw, wat een levenswijsheid.
Je keert hier huiswaarts als een ander mens. Zeer zeker ontspannen.
Bedankt !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Logeren bij ons Vanessa en Jorge is the max ! Heel mooi guesthouse, ruime kamers en een pracht van een zwembad. Het eten is van top kwaliteit, beter kan niet ! Vanessa is geweldig in uitstappen plannen, geeft supergoede raad....we,zullen ook onze uitstap naar de vismijn en daarna ons etentje in Motril niet vergeten ! deze B en B is gewoon super ! Wij komen zeker en vast nog eens terug !

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 januari 2018

Voor wie van Andalucië houd moet zeker eens logeren in
Casa Rural Cortijo Valavero Het begint al met een avontuurlijke rit naar de B&B. Mooie omgeving, en zeer rustig gelegen in de bergen.
Vanessa en haar team doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken en de kamers zijn er optimaal net en proper. Vanessa is de ideale gastvrouw die met hart en ziel haar B&B uitbaat en haar gasten met raad en daad bijstaat bij het voorbereiden van hun uitstappen. Zij is de ideale gids en ambassadeur voor de regio. In Valavero is alles aanwezig wat je van een perfecte vakantie verwacht: een warm onthaal, rust en ontspanning aan het zwembad en lekkere maaltijden;
Niet voor niks is deze B&b verkozen als de beste van Andalucië .eenmaal je er geweest bent begrijp je waarom
Het ontbijt is gewoonweg super. Vers gebakken brood, huisbereide confituren, fruit, charcuterie ,yougurt.. voor elk wat wils.
S’avonds staat Vanessa aan haar kookpotten . Er wordt alleen gekookt met dagverse producten. zij slaagt er telkenmale in om de gasten te verassen met lekkere gerechten.
Kortom , Valavero is de “Place to be” om te genieten van het mooie Andalucië en even weg te zijn van de dagelijkse drukte.

Datum van verblijf: juni 2017