Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Deze b&b staat voor altijd in ons geheugen gegrift.
Wat een indruk laat dit op ons na !
Woorden schieten mij tekort.
Wat Vanessa en haar team daar klaarspelen is hemels.
Het hele domein, de kamers, het zwembad steeds kraaknet.
Een ontbijt om U tegen te zeggen.
Heerlijke avondmalen met de meest verse producten.
En dan de babbels met deze prachtvrouw, wat een levenswijsheid.
Je keert hier huiswaarts als een ander mens. Zeer zeker ontspannen.
Bedankt !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Logeren bij ons Vanessa en Jorge is the max ! Heel mooi guesthouse, ruime kamers en een pracht van een zwembad. Het eten is van top kwaliteit, beter kan niet ! Vanessa is geweldig in uitstappen plannen, geeft supergoede raad....we,zullen ook onze uitstap naar de vismijn en daarna ons etentje in Motril niet vergeten ! deze B en B is gewoon super ! Wij komen zeker en vast nog eens terug !

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 januari 2018

Voor wie van Andalucië houd moet zeker eens logeren in
Casa Rural Cortijo Valavero Het begint al met een avontuurlijke rit naar de B&B. Mooie omgeving, en zeer rustig gelegen in de bergen.
Vanessa en haar team doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken en de kamers zijn er optimaal net en proper. Vanessa is de ideale gastvrouw die met hart en ziel haar B&B uitbaat en haar gasten met raad en daad bijstaat bij het voorbereiden van hun uitstappen. Zij is de ideale gids en ambassadeur voor de regio. In Valavero is alles aanwezig wat je van een perfecte vakantie verwacht: een warm onthaal, rust en ontspanning aan het zwembad en lekkere maaltijden;
Niet voor niks is deze B&b verkozen als de beste van Andalucië .eenmaal je er geweest bent begrijp je waarom
Het ontbijt is gewoonweg super. Vers gebakken brood, huisbereide confituren, fruit, charcuterie ,yougurt.. voor elk wat wils.
S’avonds staat Vanessa aan haar kookpotten . Er wordt alleen gekookt met dagverse producten. zij slaagt er telkenmale in om de gasten te verassen met lekkere gerechten.
Kortom , Valavero is de “Place to be” om te genieten van het mooie Andalucië en even weg te zijn van de dagelijkse drukte.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 oktober 2017

Wij waren eind september voor het eerst in een BenB en dan nog in Zuid Spanje. Maar wat een schitterende ervaring. Heel mooie locatie, bangelijk rustig, top hygiëne, top keuken, fijn gezelschap en....wat een gastvrouw !!!!
2018 zijn we terug !
André en Josiane

Kamertip: Onze kamer, nummer 4, zeer goed.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Als dit jouw eerste b&b wordt dan smaakt het naar meer! Als het beter zal zijn is nog maar de vraag! Het verrast mij ook dan ook niet dat gasten hier meerdere keren terug naar keren!

Het volledige plaatje klopte gewoon !

De gastvrijheid was top!
Kindvriendelijker kan niet.
Wat een smaakvolle gerechten en lekker overvloedig ontbijt.
Dan nog maar te zwijgen over de prachtige uitzichten vanuit de B&B ronduit fantastisch!
Vergeet bijna ook nog te zeggen dat het kraaknet was en dat de gasten er echt centraal staan!

Vanessa en haar team doen dit alles met heel veel passie en dit maakt dat je er van het eerste ogenblik thuis voelt!

Topadresje om te koesteren!

Datum van verblijf: augustus 2017