“zeker voor herhaling vatbaar”
Beoordeling van DE WASE WIS

DE WASE WIS
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Bazel
1 oktober 2020 beoordeeld

een mooie, gezellige gelegenheid met vriendelijke bediening. Achteraan en vooraan heel mooi terras. Telkens weer lekker gegeten voor normale prijs. Hier komen wij heel graag terug als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: september 2020

25 september 2020 beoordeeld

Veel te duur .De hoeveelheden waren dan ook veel te klein als hoofdgerecht 2 kleine garnaalkroketten met een beetje sla .

Datum van bezoek: september 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk lunchmenuutje gegeten voor 25 euro. Hiervoor krijg je een amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en koffie.
Zeer lekkere zalmtartaar en gebakken kabeljauw gegeten vergezeld van een lekker wijntje.

Hier kom ik zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
16 juli 2020 beoordeeld

Wat een ontdekking! Hele leuke, vlotte bediening en een côte à l' os om U tegen te zeggen.
Voor onze hond Dante werd onmiddellijk een bak water gebracht!!!
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2020
23 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen eten. Telkens is het eten er subliem. Ik krijg meteen terug water in de mond terwijl ik het hier nu neerschrijf. Bedankt voor de fijne lunch

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die DE WASE WIS bekeken, bekeken ook

Bazel, Oost-Vlaanderen

Bazel, Oost-Vlaanderen
Kruibeke, Oost-Vlaanderen

In DE WASE WIS geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.