MichelleeS89
Kinrooi, België

Mooie kamers!

Beoordeling van Hotel Sveti Kriz
4,0 van 5 bollen20 sep 2016 beoordeeld
We verbleven hier twee nachten, zeer tevreden over onze kamer! Bedden liggen heerlijk! Vriendelijke en behulpzaam personeel! Vlak aan het strand, supermarkt kortbij. Taxiboot of bus naar het centrum van Trogir
Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
  • Vio.com
  • Hotels.com
1.1 km van Hotel Sveti Kriz
0.7 km van Hotel Sveti Kriz
Geen aanbetaling vereist
    0.7 km van Hotel Sveti Kriz
    1.2 km van Hotel Sveti Kriz
    Balcony view of the apartment:)
    Word beloond met One Key
    0.9 km van Hotel Sveti Kriz
      1.1 km van Hotel Sveti Kriz
      Meer hotels in Arbanija bekijken
      Beoordeeld op 31 augustus 2016

We sliepen op de 4de verdieping onder het dak. We zagen meteen dat deze kamer nog niet klaar was toen we arriveerden. Sommige lichten die nog niet werkten. Er was maar 1 stopcontact dat werkte. Als de kamer onder ons het licht in de badkamer aanzette, begon onze vloer te bibberen door zijn ventilator. Kortom er was nog werk aan deze kamers. Er is ook geen lift naar de 4de verdieping, dus moet je met je koffers de trap op. Gelukkig kwamen we enkel om te slapen naar het hotel. We verbleven hier 2 nachten. Het ontbijt was voldoende maar hier hadden we niet zo veel keuze.

Datum van verblijf: augustus 2016
      Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op zich een net hotel, ruime lobby, alleen staat wel gelijk in open verbinding met het restaurant.. Dus lawaaierig.

De kamer is goed, beetje vreemde opstelling, zie de foto's, aangezien de kamer half rond is. Toilet en kamer zijn netjes en schoon. Tv ontvangst redelijk tot goed, WiFi is prima. De kamers zijn echter wel luidruchtig, geldt voor het hotel eigenlijk wel. Bedden liggen prima.

Ontbijt is minder... De bediening kan de aanwas van toeristen niet aan mbt alles aanvullen van bestek, brood, beleg en fruit. De kwaliteit van het eten is prima. Koffie is redelijk en de fruitsappen zijn smaakloos.

Vervoer van het hotel Naar centrum van Trogir kan met auto, Bus of watertaxi. Prima geregeld. Ik adviseer de auto te laten staan want het is een chaos met verkeer in het kleine dorpje.

Datum van verblijf: augustus 2016
      Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij kwamen vooral bij dit hotel voor het zwembad. Aangezien het overdekt was toch niet gebruikt. Prima kiezelstrand voor de deur met koffiebar en eenvoudig restaurant.
      Sliepen hier om regio te bezoeken. Vertraging om ciovo af te komen was heen en terug vaak half uur en bijna de hele dag. Nieuwe verbinding in de maak dus zal over twee jaar zijn opgelost.
      Ideaal is de bootverbinding voor de deur die je voor 20 kuna naar trogir brengt.
      Personeel in hotel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2016
      Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten verbleven tijdens onze rondreis. Bij aankomst was onze kamer nog kamer nog niet klaar, er werd gelijk een andere aangeboden. We kregen de junior suite, met slaapgedeelte boven.
      Mooie ruime en schone kamer, alleen is het niet koel te krijgen in het slaapgedeelte. Ze zijn druk bezig het hotel op te knappen, er werd nog volop gewerkt.
      Het a la carte eten was de eerste keer heerlijk, de dag erna niet. Het dinerbuffet vonden wij ook niet lekker, in Trogir zitten genoeg restaurants waar je heerlijk kunt eten.
      Personeel is erg vriendelijk, gratis parkeren voor de deur en het strand aan de overkant van de straat.

Datum van verblijf: juni 2016
      Beoordeeld op 13 oktober 2013

Dit hotel ligt op 3 km van Trogir. Parkeren is gratis. De ontvangst was goed. We konden met de lift naar onze kamer op de 2e verdieping. De kamer is schoon met badkamer. Ook is er een koelkasten. Het is wel vrij klein. We kijken uit op de parkeerplaats. Het hotel heeft een restaurant en een overdekt terras. De tafelkleden in het restaurant zitten vol vlekken. Het oogt allemaal wat afgeleefd. Op het terras zijn de kleden schoner. Hier staan grote tafels met 8 stoelen en loungezitjes. Ook is er een klein zwembad. Er staan een paar ligbedden en twee schommelbanken. Het ziet er allemaal niet fris uit. 1 ligbed is stuk en er zijn geen matrasjes (dit blijkt in Kroatie normaal te zijn komen we verder in onze reis achter). Vlak buiten het hotel is een supermarkt, handig. Het hotel is door een weg gescheiden van het kiezelstrand. Aan het strand staat nog een bar/restaurant. Dit is gesloten, maar de stoelen en banken op het terras kunnen wel worden gebruikt. Aan het strand staan ligbedden, zonder matras.
      Al met al een redelijk hotel, dat met een opknapbeurt aanmerkelijk in kwaliteit kan winnen!

Datum van verblijf: september 2013