“kon beter”

De Hoge Boom
Geclassificeerd als nr. 25 van 32 Restaurants in Kapellen
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Het duurde lang om onze bestelling op te nemen , die ze dan ook direct weer was vergeten. De dagschotel was heel lekker en perfect gebakken. De menukaart is heel duur voor redelijk gewone schotels.
Afrekenen was blijkbaar ook iets van lange duur.

Datum van bezoek: augustus 2021

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan 1h moeten wachten op voorgerecht, voorgerecht juist binnen ,hoofdschotel was er al ,koud .drinken zeer lang moeten wachten .geen bestek wachten .ene persoon waren ze vergeten eten te geven .dus het trok op geen ....

Datum van bezoek: augustus 2021
30 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm arrogante Italiaanse ober .
25 minuten moeten wachten op drinken.
Was ook zeer onbeleefd dit vonden wij zeer jammer dat 1 ober een zaak in zo een slecht daglicht brengt .

Datum van bezoek: juni 2021
8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

3 keer geweest nu, 3x me in cresendo gestoord aan de bediening.
Eerste keer iemand totaal onervaren die alles fout bracht.
Tweede keer arrogante ober die iets te enthousiast de (dure) schotel van de dag wou promoten.
Derde keer opnieuw redelijk pushen voor schotel van de dag. Maar het ergste was dat we helaas op de hoek van terras zaten en (on)bewust genegeerd werden.
Ik had Gamba a Volonté. Men kwam quasi overal (zeer) vlot bijvullen, helaas niet bij ons. Na enkele keren teken doen dan toch 1 keer, nadien niet meer. Na ruim 20 minuten wachten met leeg bord kwam men afruimen, zonder vragen of we gedaan hadden. Mijn "goesting" was dan al over. Omdat men zelf niets kwam vragen na 20 minuten (vriendelijk) een ober gewenkt en dessert kaart gevraagd. Deze is nooit gekomen, dan maar afgerekend en vertrokken zonder dessert.
Ere wie ere toekomt, er was 1 ober die een gehoorstoornis of dergelijke heeft, deze man, liep de benen onder zijn lijf en was zeer correct en vriendelijk. Die met zijn opgerolde pijpen was meer showman dan ober.
Schotels = gemiddeld tot goed.
Prijzen = meerendeel te duur voor wat het is, vooral de dranken.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Waar komt toch die trend vandaan om een bord te serveren vol met kleine potjes waarin je bv sla en saus moet zien uit te eten. Een mooi bord dresseren kan ook zonder het vol te stoppen met slonzige potjes. Het eten is te eten en dan heb ik alles gezegd. Geen uitschieter, geen verfijning, meer een Lunch Garden gebeuren.
Iets positiefs? Ja, de pianist was goed.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die De Hoge Boom bekeken, bekeken ook

Kapellen, Antwerpen
Kapellen, Antwerpen

In De Hoge Boom geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.