Hugo v

Uitstekende locatie en accommodatie

5,0 van 5 bollen22 mei 2024 beoordeeld
Boven verwachting mooie locatie met een zeer mooie complete bungalow. Het was een heerlijk verblijf. Zowel voor de natuur liefhebber als voor de het circuit. Je kunt er in de omgeving uitgebreide wandelingen maken door de prachtige natuur.
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback. Het is fijn om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten.
0.5 km van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark
Gratis aanmelden voor lage prijs
  • Booking.com
  • Priceline
0.0 km van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark
2.9 km van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark
great fun
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
  • Booking.com
    3.6 km van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark
      3.6 km van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark
      Meer hotels in Drees bekijken
      Beoordeeld op 24 april 2024

Mooi gezellig huisje, proper, ideaal om met een groepje autoliefhebbers naar toe te gaan. Je kan pizza of pasta's in de Parkbistro gaan eten of afhalen. Klein winkeltje aanwezig.

Datum van verblijf: april 2024
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
      Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Sonstige van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 16 februari 2024 via mobiele applicatie

In één woord: geweldig! Huisjes zijn super schoon, niet overluxe maar van alle gemakken voorzien. Zéér vriendelijk personeel. Wij hebben slechts 1 nacht verbleven omdat we op doorreis waren, maar zouden graag een paar dagen langer gebleven zijn. Aanrader is het ontbijt buffet! We komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2024
      Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Other van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2024

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij dat wij u van ons park overtuigen konden. Wij hopen u snel weer in ons park te mogen begroeten.
      Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 16 februari 2024

Prachtige omgeving, heerlijk rustig. Mooi, gezellig en schoon huis. Hond welkom in huis en veel wandelmogelijkheden; leuk avonturenbosje bij het park. Kachel in het huis was sfeerverhogend. Misschien wat meer meubilair bij de zit hoek.

Datum van verblijf: februari 2024

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 30 september 2023

De accommodatie is erg schoon en het park ziet er heel mooi uit. Ook het ontbijt is super lekker en uitgebreid. Ook het diner is lekker. Voor de kinderen hebben ze ook leuke dingen. We gaan hier zeker naar terug.

Datum van verblijf: september 2023
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
      Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Other van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2023

Hartelijk bedankt voor uw pofitieve feedback. Enthousiaste gasten zijn het beste wat ons kan overkomen. Wij kijken er naar uit u snel weer eens te mogen begroeten.

Beoordeeld op 16 augustus 2023

We hebben een fijne vakantie gehad.
      Genoeg te zien in de omgeving.
      Het huisje was schoon en alles was aanwezig.
      Het enige puntje was dat de oprit naar het huisje erg stijl was. Bij een lage auton is dit soms lastig op of af rijden.

Datum van verblijf: augustus 2023
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
      Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Sonstige van Lindner Hotel Nürburgring Ferienpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2023

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over uw vakantie in ons hotel. We zijn blij dat u een geweldige tijd bij ons heeft gehad en genoten heeft van de vele attracties in de omgeving.

Het is geweldig om te horen dat het huisje schoon was en voorzien van alles wat u nodig had. We streven ernaar om onze gasten een plezierig en comfortabel verblijf te bieden en we zijn blij dat we dit konden waarmaken.

We betreuren het echter dat de steile oprit naar uw cottage een nadeel voor u was. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren om een vlotte toegang voor alle gasten te garanderen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zouden u in de toekomst graag weer als gast verwelkomen en u een net zo positieve ervaring bezorgen.