“Dik oké”

Voeg deze dan toe!
Dikke Mee
Geclassificeerd als nr. 13 van 24 Restaurants in Brecht
27 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dik oké maar zeker niet de lekkerste chinees dat ik al gegeten heb. Vaak moeten we langer wachten dan het afgesproken uur maar achja...

Datum van bezoek: maart 2020

3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een mindervalidekaart , en de dikke mee heeft drie plaatsen voor mindervaliden.
Bij mijn laatste bezoek was één van die drie plaatsen bezet door een wagen zonder mindervalidekaart. Achteraf bleek dat het de vrouw van de eigenaar is.
Schandalig dat zij vindt dat zij recht heeft op een plaats voor mindervaliden.
Dit zal waarschijnlijk mijn laatste bezoek zijn op deze plaats.

Datum van bezoek: november 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan al jaren afhalen bij dikke mee, lekkere gerechten, maar telkens we er gaan eten komen we teleurgesteld buiten. Eten nog wel lekker, maar wat een koude troosteloze bediening....ook om te zitten, super ongezellig. Hebben besloten er niet meer uit eten te gaan! Enorm lang moeten wachten op het eten...tip aan de mensen die hier voor de bediening staan: als je dit beroep niet graag doet, ga gewoon iets anders doen !

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juni 2019 beoordeeld

We komen hier geregeld maar gisteren was de "Salade Scampi" een grote tegenvaller. Een hoop smaakloze grove salade in een diep bord met eronder 1 stuk tomaat, en 2 schijven komkommer. De zes scampi, volgens mij gebakken met enkel wat zout, lagen er bovenop. Gelukkig kregen we van de vriendelijke garçon vlug wat vinaigrette en mayonaise. Bij een vorig bezoek hadden we gezien dat deze salade ook op een smakelijke manier kan geserveerd worden. Onze ervaring leert dat men geluk moet hebben met de kok die op uw dag van dienst is. Volgende keer beter...

Datum van bezoek: juni 2019
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide menukaart waar je zelf bijvoorbeeld uw rijsttafel kunt samenstellen. A la carte eten kan ook aan schappelijke prijzen. Vele aperitieven, degustieven keuze mogelijk. De wijn kaart is voldoende uitgebreid aan vriendelijke tarieven. Bediening rustig en vriendelijk. Kortom een aanrader voor een gezellige avond.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Dikke Mee bekeken, bekeken ook

In Dikke Mee geweest? Deel je ervaringen!