“Altijd wel een andere smaak”
Beoordeling van Supreme Gelato

Supreme Gelato
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Brecht
Beschrijving: Italiaans ijssalon. Al ons ijs is huisbereid met enkel verse en natuurlijke ingrediënten. Wij hebben een groot terras waar je van onze heerlijke gelato kan genieten. Verder kan je bij ons ook terecht voor een koffie of een koude frisdrank.
15 november 2017 beoordeeld

Hier kan je altijd een zeer lekker ijsje eten. Er zijn ook dikwijls nieuwe smaakjes. Telkens op en top genieten in het zonnetje.

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zelfgemaakt ijs met bijzondere smaken en grote porties voor een goede prijs. Zowel binnen als buiten op te eten.

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Gelato moet je zijn als je wil genieten van een heerlijk ijsje zonder kleurstoffen. Fantastische smaken en altijd vers gedraaid. Komen er graag. Mijn favoriet : sinaasappel - en citroensmaak.
Als je wil weten welke smaken er nu zijn (in 't weekend meestal) kan je via Facebook op de hoogte gehouden worden.

26 april 2016 beoordeeld

Een klein ijssalon en zeer gezellig. Je hebt een ruime keuze uit de klassieke smaken maar ook uit originele, ongeziene smaken. Twijfel je, gewoon even vragen of je mag proeven, dat vindt hij geen enkel probleem.
Het is vers gedraaid ijs en hij gebruikt ook verse ingrediënten.
Ben je in de buurt, gewoon eens binnenspringen en genieten van een lekker ijsje.

Reizigers die Supreme Gelato bekeken, bekeken ook

In Supreme Gelato geweest? Deel je ervaringen!