71 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 321
Hotels.comUS$ 298
Trip.comUS$ 341
Beoordeeld op 6 juli 2022 via mobiele applicatie

Grote hotel met capaciteit voor veel mensen, dagelijks veel activiteiten te beleven aan het zwembad. Je kan veel sporten beoefenen. Lekker eten, mag wel beetje meer variatie in zijn. ‘S nachts ook super veel te doen tot middernacht 00.00u. Je hoeft het hotel niet te verlaten hier is alles mogelijk super goed! Je verveelt je geen second! Zeker de moeite waard om nog eend terug te komen!

Datum van verblijf: juli 2022
Galip TOPAL, Genel Müdür van Concorde De Luxe Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2022

Dear Alime,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort again and sharing your review with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve.

Thank you again for your valuable feedback. We look forward to welcoming you again!

Beoordeeld op 6 juni 2022

Zeer leuk hotel, zeer goede service, heel propere kamers, personeel supervriendelijk, animatie in orde, zeer vriendelijk animatieteam, goede shows, buitenrestaurants ook zeker de moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2022
Galip TOPAL, Genel Müdür van Concorde De Luxe Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

Dear Karine,

Thank you for your gracious 5-star review! It was an honor to host your holiday and we couldn't be happier to read how much you loved your stay. Your kind commendations of the staff are truly appreciated, and we will be sure to share with the team.

We can't wait to welcome you back for another dream holiday in the not-so-distant future.

Beoordeeld op 6 juni 2022

Prachtig hotel, komen zeker terug. Vooral het animatieteam is super. Meryem komt elke dag vooraf een babbeltje doen. Is super vriendelijk. Eten heel goed, kers top proper. Personeel werkt heel hard. De shows zijn van een hoog niveau.
Komen volgolgendens jaar zeker terug

Datum van verblijf: juni 2022

Dear Marcel,

We greatly appreciate your 5-star review. It is a pleasure to know that you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and we sincerely hope to see you again in the future.

Beoordeeld op 7 mei 2022

Wij kwamen in de meivakantie om uit te rusten en vakantiepret te beleven. Dit is heel goed gelukt. Ik heb geen enkele klacht gehad. ( wij zijn heel wat 5* gewend). Personeel uiterst vriendelijk, en empatisch behulpzaam, en persoonlijke aandacht met herkenning bij naam. Na covid strijd (ik ben zorgmedewerker) goed uitgerust met complete ontzorging. Ook kinderen worden oprecht goed vermaakt, waarbij hij soms ook ipv zwemmen naar de kidsclub wilde. De zee was koud maar je kan er prima in het weer is warm rond 26-30 graden.
Hugiene liet niets te wensen over, eten is met variatie, wereldbeuken en dieten. Keuze en aanbod genoeg.

Datum van verblijf: april 2022
Galip TOPAL, Genel Müdür van Concorde De Luxe Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Dear Nursel,

Thank you very much for taking the time to share your experience on Tripadvisor. We are glad to read that you have fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort. Your comments regarding our exceptional service and staff are highly appreciated.

We will definitely share your positive feedback with our team. Thank you again for your kind words. We hope to have an opportunity to welcome you again to our hotel.

Kind regards,

Beoordeeld op 6 mei 2022 via mobiele applicatie

De hotelkamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt, dat is erg fijn. De service is erg goed, er is bediening bij het zwembad. De Fun makers zijn erg leuk! Ook is er ruime keuze aan eten. Ik raad het hotel aan!

Datum van verblijf: mei 2022

Dear guest,