“Vol gegeten ”
Beoordeling van Les Barriques

Les Barriques
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Gaggi
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant op zaterdagavond om lekker te eten. Het begon met een paar tafels, maar al snel werden er meer bijgeplaatst op het terras.

We kregen van andere gasten al een waarschuwing om niet te veel te bestellen. Dus beperkt tot een pasta vooraf en vlees met sla als seconde piatti.

Eerst kregen we lekkere olijven en bruschetta van het huis. Daarna heeeeerlijke pasta. Het vlees was ook heerlijk... Maar too much.
En met drinken er bij niet duur. Top.

Datum van bezoek: augustus 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zagen in de auto wat wisselende beoordelingen op TA, maar lieten ons daardoor niet uit het veld slaan, en gingen naar binnen. Inderdaad een grote ruimte die met de paar aanwezige gasten erg leeg aandeed. Muziekje had van ons ook wel gemogen. Maar dan kwam de (rode) wijn. Uit eigen kelder en echt heel goed! Daarnaast vers geperst sinaasappelsap, warm brood en heerlijke olijven. Vervolgens de zelfgemaakte pasta met 3 heerlijke sauzen. Top! De mixed grill was ook van goede kwaliteit. Al met al een absolute aanrader, vergeet de negatieve recensies!

Datum van bezoek: mei 2018
62giusy, Proprietario van Les Barriques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Infinite grazie per la vostra recensione, siamo lieti di aver incontrato il vostro favore e soddisfatto le vostre esigenze.
a presto
cordiali saluti
la direzione

26 september 2017 beoordeeld

De buitenkant van het gebouw is niet afgewerkt, dus het oogt wat vreemd. Binnen is het mega-groot en zeer sterk verlicht. Wij zaten eerst als enige in het restaurant. Later kwamen er ook nog enkele Italianen dineren. Wij hadden de rode huiswijn. Die kwam in een fles met hersluitbare kurk, dus ik verwacht dat die gevuld is uit een groot vat. De huiswijn is zo krachtig (en zwaar) van smaak dat je eigenlijk het idee hebt dat je een fles port drinkt (maar minder in percentage). Van die zware smaak moet je houden, maar voor een enkele keer was het interessant. Door de open keuken konden wij zien dat de risotto die wij beiden vooraf hadden (min. 2 prs) geheel van scratch (stapsgewijs) werd gemaakt. Dat duurde dus even, maar dat vonden wij juist goed. En de risotto was echt erg lekker. En de porties waren zo groot dat we eigenlijk geen hoofdgerecht moet nodig hadden. Onze hoofdgerechten vonden wij niet heel speciaal. De kok en de ober (2x) kwamen beiden uitleggen waarom mijn gerecht dat minimaal 600 gr vlees was, toch uit 2 delen bestond (waarom ik dan niet 300 gr kon bestellen snap ik nog steeds niet). De bediening was vriendelijk en op een goede manier amicaal. De ober bood aan om grappa bij de koffie te serveren. Toen wij schoorvoetend en na zijn aandringen akkoord gingen bleek bij het afrekenen dat die drankjes wel in rekening werden gebracht. Als men aan de tafel een specifiek drankje na afloop aanbiedt dan ga ik er van uit dat dat on-the-house is (zoals wij in andere restaurant tijdens deze vakantie meerdere malen meemaakten). Beetje vervelende afsluiting van de avond dus.

Datum van bezoek: september 2017
62giusy, Proprietario van Les Barriques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Gentilissimo ospite di Les Barriques, ci spiace sinceramente di non aver soddisfatto le vostre aspettative, ma vedo comunque che avete apprezzato il nostro vino che essendo un barricato non tutti sono abituati a bere; allo stesso tempo il nostro risotto è stato pure gradito. A quanto pare l'unico problema che poi ha causato le "3 palle" credo sia stato l'incomprensione dovuta alle grappe o i caffè offerti e poi pagati. Avreste dovuto dirlo. Assolutamente . Spesso i conti li faccio io e non essendo in sala, non so, a meno che non mi venga espressamente riferito, cosa è stato offerto e cosa ordinato. Il vostro caso è stato questo. Ci dispiace, ma ripeto, avreste dovuto dirlo e non stare zitti e poi fare una recensione dove viene detto che nel nostro locale si offre il caffè e poi lo facciamo pagare.
cordialmente
la direzione.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. We hebben gesmuld. Heerlijke gerechten en super Siciliaanse rode wijn. Geschikt voor feesten en partijen. We hebben een heerlijke avond gehad voor een mooie prijs.

Datum van bezoek: september 2016
62giusy, Proprietario van Les Barriques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2016

Gentilissimi ospiti di Les Barriques, estremamente contenti di aver soddisfatto anche gusti stranieri, tornate a trovarci se ritornate in Sicilia.
Saluti
La Direzione

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kansloos eten . Zonde van je geld. Rare bediening. We hebben het idee dat we in candidcamera zijn beland .
M'n zogenaamde stuk vlees is niet thuis te brengen. Volgens mij marmot. 2 happen genomen en de rekening gevraagd. Blijf hier weg aub!

Datum van bezoek: september 2016
giusy745, Proprietario van Les Barriques, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016

Signor Martijn S lei è recensore di Tripadvisor dal 2013 e in 3 anni ha contribuito a questo ente con 2 recensioni. Onestamente io non credo lei sia mai stato nel mio locale, ma se ciò fosse ha preso un grosso abbaglio in quanto il 16 Settembre 2016 il servizio era a buffet e tutti i presenti hanno gradito i prodotti da noi offerti. Evidentemente o lei non è ragionevole e sensato, oppure , ed è l'ipotesi più probabile , ha bevuto troppo. Il nostro locale offre hai suoi ospiti solo prodotti genuini in quantità e abbondanza. Sicuramente lei è abituato a prodotti dal sapore manipolato e quindi se veramente lei è stato nel mio locale, con ciò che dice, offende tutti i commensali, oppure racconta falsità grossolane giusto per il piacere di piazzare un'altra recensione.
La Direzione

Reizigers die Les Barriques bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina
Graniti, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Graniti, Province of Messina

Francavilla di Sicilia, Province of Messina

In Les Barriques geweest? Deel je ervaringen!