Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sfeervol museum op een bijzondere historische locatie

Beoordeeld op 28 december 2019

Bleiswijk, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 57 beoordelingen

Beoordeeld op 24 januari 2020

Al meerdere keren in Zutphen geweest en nu voor het eerst dan het museum bezocht!
Heel mooi museum, hele vriendelijke mensen achter de balie. Ik had een rolstoel gereserveerd, eigenlijk te laat aangevraagd maar toch stond deze paraat, heel fijn!
Alles begaanbaar met de lift, we zijn door het bezoek meer op de hoogte van de geschiedenis van ons geliefde Zutphen! Het restaurant bevindt zich niet in het museum maar in de tuin in een prachtig gebouw dat aan het hotel Hampshire grenst! Daar kun je heerlijke gerechten en lekkere koffie met gebak nuttigen. Al met al zeer de moeite waard ons bezoek aan het museum.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020

Een 'must' als je naar Zutphen komt om de stad en haar historie te zien en te ontdekken. Ook hier is het belang van (amateur) archeologen weer eens bewezen. Zeer informatief en mooi tentoongesteld.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 28 december 2019

Compact modern museum in het historisch centrum. Leuke kleine museumwinkel. Lage toegangsprijs. Met museumjaarkaart is toegang gratis. In gewelf van museum zijn veel oude vondsten van Zutphen te zien, Ook is er veel te zien over de invallen van de Noormannen.
In de andere delen van het museum is o,a veel kunst te zien ( modern en oud). Op dit moment is er een uitgebreide tentoonstelling van Jo Spier, de ( reclame) tekenaar te zien.Het museum is goed lopend te bereiken, Er is een zeer beperkte mogelijkheid tot parkeren. Vriendelijke dames aan de ingang.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit museum geeft een mooi overzicht van de geschiedenis van Zutphen met zowel vaste als wisselende tentoonstellingen. Echt de moeite waard

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Het museum is de moeite waard om te bezoeken.In de kelder archeologische vondsten.Begane grond mooie voorwerpen zoals klokken(horloges genaamd) zilver en glazen voorwerpen.heerlijk om naar te kijken!
Boven Henriette Polak museum.Interessante vrouw. Jammer,dat ze de opening niet heeft mee kunnen maken.
Op dit moment was er een tijdelijke tentoonstelling van J. Spier (illustrator).
De ruimtes niet echt sfeervol in totaal genomen. Misschien ben ik te verwend met andere musea.!

Datum van activiteit: oktober 2019