“Prima bieren en eten”

Hanze-stadsbrouwerij
Geclassificeerd als nr. 11 van 74 Restaurants in Zutphen
Keukens: Nederlands
25 september 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant met ongelofelijk veel bieren van de tap. Een niet zo bijzondere kaart met wel voor een ieder wat wils. Vriendelijke bediening.

6 september 2020 beoordeeld

Een stadsbrouwerij - daar kan ik natuurlijk niet langs lopen. Een aantal bieren waren uitverkocht (ze zaten nog ergens halverwege het brouwproces), maar er bleef genoeg over om te kiezen. Doen

5 september 2020 beoordeeld

Hoewel we in Zutphen wonen hebben we nooit gegeten bij Cambrinus. Echtgenoot kent alleen de lekkere biertjes op het terras. Het is mooi weer dus we eten buiten. We zien dat er verschillend omgegaan wordt met de corona regels. De meeste tafels staan ver uit elkaar, maar er zijn ook tafels waar meerdere volwassenen uit verschillende huishoudens dicht naast elkaar zitten. We hoeven ook geen formulier voor contactregistratie in te vullen. Beetje vreemd. Het personeel is alert en vriendelijk. Het eten is lekker al hadden de champignons in bierbeslag iets meer crunch mogen hebben, ze smaken goed en mooi geserveerd. De bierfriet met biermayonaise is heerlijk!! Al met al een geslaagde avond, we komen zeker terug.

17 augustus 2020 beoordeeld

Gezellig terras, flink afstand tussen de tafels, fraai uitzicht.
Vriendelijke, snelle bediening. Lekkere koffie en dito gebak.
Kortom: prima adresje!

Datum van bezoek: augustus 2020
15 juli 2020 beoordeeld

Ruim opgezet terras, schone tafels en vriendelijke bediening. We zitten ontspannen en genieten van het zicht op de oude gevels aan de overkant. De lunch is goed verzorgd, leuk opgemaakt en vers. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Hanze-stadsbrouwerij bekeken, bekeken ook

In Hanze-stadsbrouwerij geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.